Utak fórum
Legfrissebb anyag: 2016. február. 17.

Utak fő téma:

Ha hozzá szeretnél szólni a fórumhoz, jelentkezz be!
Ha még nincs nálunk felhasználóneved, regisztrálj egyet!
CsG 2013. július. 2.
Az egyik biztosítótársaság nemrég indított egy oldalt katyuvadasz.hu címen, ott lehet bejelenteni a kátyúkat, a bejelentéseket pedig figyelemmel követik egészen addig, amíg ki nem javítják az úthibát.
luyzika 2013. június. 5.
Nagykőrös és Kocsér között szinte járhatatlan az út, van, ahol 20! cm mély kátyú is van!!!! Csak az út közepén lehet relatív biztonsággal autózni. :(
dg1 2011. június. 23.
Hamarosan be tudok majd számolni arról, hogy mi történik ha csak 21 km megtétele után, de még a pályán veszünk matricát. Velem ezt történt, várom, hogy megbüntetnek-e. Szabály szerint igen, viszont ha ez van, akkor ahogy leírtad ez inkorrekt!
dugo56 2011. június. 23.
Nem akarom bántani az autópálya matrica rendszert (mert emlékszem a kapusra, egy út volt annyi vagy többszöröse mint a mai 4 napos), de egy részletét furcsának tartom.
4 napos matricát vettem kora délután.
Az érvényesség kezdete a vásárlás időpontja, vége a tört napot követő 3. nap éjfél.
Tehát nem 4 nap.

Mindegy nekem, hogy a vásárlás napján 0 órától (visszamenőleg) is érvényes 4 napig, vagy 4x 24 órát jelentene az érvényesség, de elvárnám, hogy '" a krumplileves legyen krumplileves", tehát 4 nap!

Ugyanis csütörtökön este indultam egy hétvégi programra és nem lett volna rossz hétfő délelőtt visszajönni, kerülve a vasárnapi forgalmat. (4x24 órás)
Ám történt velem olyan is, hogy egy (rossz térkép miatt) nem mentem le időben az M1-7-ről. (De szerncsére csak a 0-ástól kell fizetni.)
Ha véletlenül fizetős útra térnék mit tehetek? A sztrádán forgolódni tilos, elmegyek az első kútig, megveszem a matricát. De ezt hiába teszem mert a matrica a megvételtől számít az érvényesség, tehát büntethetnek, pedig végül is kifizettetik azt az időszakot, csak nem érvényes!
Szerintem a jelenlegi gyakorlatnak korrekt megoldása lenne valamelyik javaslatom alkalmazása. Költsége pedig csak egy számítástechnikai átállítás.
dg1 2011. június. 2.
Visszatarthatják a külföldi autóját
Júliustól visszatarthatják a külföldiek autóját a közúti ellenőrzéseknél, ha kiderül, a tulajdonosra már korábban kivetettek közlekedési bírságot, de azt ő nem fizette be.
Bravó! A szlovák rendőrök már a csehszlovák időben is megcsinálták ezt, igaz, lehet, hogy jogalap nélkül.
Ha a külföldi rendszám sofőrje magyar állampolgár, akkor a kocsit nem lehet visszatartani.
Bravó-nem bravó, nem tudom? Érthető: ha tudják, hogy magyar valaki, akkor van címe elérhetősége, tiszta sor. Bár a külföldi rendszám önmagában simlire utaló magatartás, meg kéne ezt fontolni. ( Ez az örök dilemma, lebontani a jogállamot, csak azért mert páran visszaélnek a jogaikkal?! Talán mégse!)
Ezen kívül a jövő hónaptól határozathozatal nélkül is 300 ezer forintra büntethetik a rendőrök a szabálytalankodó autósokat.
A gyorshajtásért, ittas vezetésért, a biztonsági öv be nem kapcsolásáért és a piroson áthajtásért szabható ki azonnal a büntetés. "Amennyiben az elkövető személye a helyszínen megállapítást nyer, a rendőrök határozathozatal nélkül tízezer forinttól 300 ezerig terjedő bírságot szabhatnak majd ki.”- írja a Belügyminisztérium közleménye.

dg1 2011. május. 19.
Kicsit változott a helyzet, az idei tavaszon gyorsabb volt a hibajavítás, tehát kevesebb volt az élet,- felni- és abroncsveszélyes kátyú, mint a korábbiakban. Egyes hírek szerint voltak szervezeti változtatások a Magyar Közútnál, tehát nem a pénz, lett több, csak a munkaszervezés jobb. Ez is egy fontos lépés.
Ami nem változott Zsupponits menesztése után sem, az az, hogy nem áll szóba a vezér holmi újságírókkal. A szóvivőn keresztül elégíti ki, vagy hárítja el az érdeklődést. Ezért részletekkel és jövőképpel nem szolgálhatok.
Dömsödi Gábor
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár