
Autóklubok
Legfrissebb anyag: 2014. február. 18.
Hírek, 2011. november. 13.
AS

Hegedűs Oszkár a Magyar Autóklub elnöke. Elnökként ő a főnök, a főtitkár munkaadója, bármikor mondhatta volna, hogy eddig és ne tovább. De nem tette, így óriási felelőssége van abban, hogy az Autóklub főtitkára magántulajdonként kezeli a klubot. Olyan, mintha Hegedűs Oszkár a fejét a homokba dugná, hogy ne lásson meg semmit, de ez, mint tudjuk, egyes nagytestű madárfajok esetében sem megoldás...
Hírek, 2011. november. 12.
AS

Dömsödi úr sértődött és munkát keresett nálunk, nem kapott – jelentette ki a Magyar Autóklub főtitkára, dr. Kovács Zoltán pénteki sajtótájékoztatóján. Ennek alátámasztására aztán ki is osztotta személyes levelezésünket, miközben egyetlen konkrét a fizetését, autóhasználatát, utazásait, a klubház építését firtató kérdésre sem válaszolt.
Hírek, 2011. november. 2.
AS

Ők a Magyar Autóklub vezetői. Előbbi a főtitkár, utóbbi az elnök. Nekik repülniük kell. Időnként a tengeren túlra is, a példánkban mutatott esetben két és félmillió forintért, a klubtagok pénzén. Ez azonban csak a repülőjegy ára. A magyar klubtagnak nagyon fontos, hogy vezetői repüljenek, hogy a messzi távolban megtudják, nagyon gazdag a Magyar Autóklub...
Hírek, 2011. október. 15.
AS

A Magyar Autóklub Jogi- és Érdekvédelmi Bizottsága kizárólag a sajtó útján értesült azokról az előzetes kormányzati elképzelésekről, melyek az úgynevezett biztosítási, vagy baleseti adó bevezetését jelentenék.
Beszámoló, 2011. június. 12.
AS

Klubtársunk írja: Van egy remek, alig húszezer km-t futott, amolyan gyüjteményi Trabantom (rendes becsületes kétütemű :-)). Gondoltam műszaki vizsga előtt elmegyek a tőlem 1 km-re lévő MAK műszaki állomásra egy fékhatásmérésre, hogy lássam mely kerekeknél kell elvégezni a szokásos állás utáni javítást. A műszaki állomáson ősz hajú urak fogadtak, ergo nem ma kezdték a szakmát.
Egyéb, 2011. június. 2.
AS

Épül a Magyar Autóklub új székháza. 3430 négyzetméter. Ekkora területen 300 sárgaangyal parkolhatna, feltéve, ha lenne ennyi segélykocsija a Magyar Autóklubnak. Ennyi nincs. Menjünk tovább: elfér ekkora felületen 600 íróasztal. De nincs ennyi ügyintéző a klubban. Akkor minek ekkora épület?
Hírek, 2011. november. 13.
AS
Panaszkodnak a Magyar Autóklub dolgozói, hogy náluk még szakszervezet sem működhet. Ezért hoztuk létre ezt a fórumot. Itt egy választott néven lehet levelezni, eszmét cserélni, szervezkedni. Jó munkát sárga és más színű angyalok!
Hírek, 2011. november. 10.
AS

Meghívtak minket a Magyar Autóklub sajtótájékoztatójára. Regisztráltam a megadott időpontig, de ma megkaptam az elutasító szép üzenetet. Röviddel ezután visszavonták a meghívását annak a kollégának is, akinek a jelentkezését korábban már elfogadták.
Beszámoló, 2011. október. 24.
AS

A kérdésre egyszerű a válasz: az autóklubtagot senkinek nem kell megvédenie a Magyar Autóklubtól, a nem klubtag autósnak meg semmi köze egy zárt rendszer működéséhez. A dolog azonban nem ilyen egyszerű, hiszen a tagok észre sem veszik, hogy rosszabbul jártak, mintha klubon kívüliek lennének. A klubon kívüliek pedig érdekvédelmet korábban még kaptak, ez mára eltűnni látszik. Pedig szükség lenne rá!
Hírek, 2011. július. 8.
AS

Július 16-ra, szombatra kedvezményes műszaki vizsgát és ingyenes átvizsgálást hirdet a Klub a klubtagoknak. Ajándékba még egy pohár jéghideg limonádét is ígérnek. Ez nagyon jó hír, azt jelzi, hogy a klub elkezdett a klubtagok kedvében járni.
Hírek, 2011. június. 7.
AS
Sokat kritizáltam a Magyar Autóklub tevékenységét, ezért felkerestem a főtitkárt. Elmondtam szóban is észrevételeimet és felajánlottam segítségünket. dr. Kovács Zoltán kérte írjam le mindezt egy levélben. Megtettem. Egy hónap múlva, többszöri sürgetésre érkezett csak válasz. Ez teljesen elutasító volt, segítő szándékunkat zsarolásnak minősítette. Az alábbiakban válaszom olvasható:
Hírek, 2011. május. 27.
AS

Ő a Magyar Autóklub főtikára. A keresőprogramok egyetlen képet adnak ki róla, ezt mellékelem. Ez a kép egyébként a Klub honlapján is szerepel, a főtitkár neve alatt, de semmi egyebet nem írnak a szervezet valós vezetőjéről.
Hírek, 2011. május. 17.
AS
Az alábbi cikket az Autó és Stílus című lapba írtam, sok hónappal ezelőtt. Akkor szembesültem a ténnyel, hogy az autósok érdekeit hatékonyan ma senki sem képes képviselni Magyarországon.
A LEGÚJABB SZÁMUNK
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
DIGITÁLIS MAGAZIN



