A legendás amerikai sportkocsi vadonatúj generációja erősebb, mint valaha: 8,4 literes tízhengeres motorja 640 lóerős, de menetteljesítményeiről még nincsenek adatok.
Nem a Chrysler vagy a Dodge típusaként, hanem önálló márkaként született újjá a Viper, amelyet a New York-i Autószalonon mutattak be. Az arányaival az elődre emlékeztető, de részleteiben teljesen megújult kétüléses kupé karosszériája szénszálas anyagból és alumíniumból készült, utastere pedig igényesebb, mint valaha. A vezető előtt hétcolos színes kijelző található, amire sokféle információt lehet lehívni, a középkonzolra pedig 8,4 colos navigációs-multimédiás berendezés került.
Az első tengely mögé építették be a 8,4 literes V10-es benzinmotor, amelynek a teljesítménye 640 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 812 Nm, és hatsebességes kézi váltó kapcsolódik hozzá, de azt még nem árulták el, hogyan megy vele a Viper. Sokat mond, hogy az autó tömeg-lóerő aránya jobb, mint a Lamborghini Aventador hasonló adata. Az elöl 295, hátul 355 mm széles abroncsokon futó Viper kezelhetőségében pedig sokat segít, hogy nem csak a tempomat, hanem a menetstabilizáló rendszer is széria, amely azonban teljesen ki is kapcsolható.


