Két lépcsőshátú kompakt autót is bemutatott a Citroën, amelyek a C4 alapjaira épülnek. A C-Elysée és a C4 L a világ különböző piacain lehet sikeres.
Bemutatta lépcsőshátú világautóit a Citroën: mindkettő a C4 alapjára épül, a C-Elysée az egyszerűbb és olcsóbb, míg a C4 L az elegánsabb és drágább kivitel. A C-Elysée a nemrég megjelent Peugeot 301 testvérmodellje, de attól külső és belső kialakításában is különbözik. Az alsó-középkategóriás négyajtós autó 4,43 méter hosszú, 1,7 méter széles és 1,47 méter magas, a tengelytávja 2,65 méteres, a csomagtartója pedig 506 literes kapacitású.
A motorkínálat az 1,2 literes, 72 lóerős, 110 Nm nyomatékú négyhengeres, változó szelepvezérléses benzinessel indul, ennek fogyasztása 5 l/100 km. A választék része az 1,6 literes benzines VTI motor 115 lóerővel, valamint az 1,6 literes HDI is 92 lóerővel és 4,1 literes fogyasztással. A C-Elysée tervezése során a rosszabb időjárási és útviszonyokra is felkészítették az autót, felszereltsége pedig kielégíti az alapvető igényeket: automata klíma, tolatóradar, tempomat, bluetooth és navigációs rendszer is lehet benne. A C-Elysée tervezése a Citroën francia központjában folyt, gyártása Spanyolországban zajlik majd, forgalmazását 2012 végén kezdik meg.
Nagyobb és elegánsabb a C4 L, amely a Citroën szerint a kompakt modell Lounge kivitele, innen az elnevezés. A 4,62 méter hosszú, 1,78 méter széles és 1,5 méter magas autó formája a nagyobb C5 modellre emlékeztet, onnan lehet ismerős a konvex formájú hátsó szélvédő is. A C4 L tengelytávját tíz centiméterrel 2,71 méteresre nyújtották, így a hátsó üléseken több a hely, mint az ötajtósban, míg a csomagtartó 440 literes befogadóképességű.
A BMW-vel közösen fejlesztett 1,6 literes THP turbós benzinmotor 150 vagy 170 lóerős kivitele kerül a C4 L motorházfedele alá, amelyhez hatsebességes automata váltó csatlakozik. Kínában ezen kívül 1,8 literes, 135 lóerős szívómotorral is elérhető lesz az autó. A felszereltsége közt olyan extrákat találni, mint a tolatókamera, fűtött szélvédő, bluetooth, DVD lejátszó és 7 colos érintőképernyős navigációs rendszer. A Kínában és Európában tervezett autót elsősorban a kínai és orosz piacra szánják, gyártani is ebben a két országban fogják majd.
DIGITÁLIS MAGAZIN