Búcsúzik hathengeresétől a Land Rover Freelander
Hír, 2012. augusztus. 24.
Auto2

Megújult a Land Rover Freelander, és ebből az alkalomból a hathengeres benzinmotort az Evoque négyhengeres turbós erőforrására cserélték.

 

 

Modellfrissítésen esett át a Land Rover belépőmodellje. A Freelander a megújult fényszórókról, lökhárítókról és hátsó lámpákról ismerhető fel, a nagyobb változásokat azonban a lemezek alatt találjuk. Búcsúzik a 3,2 literes, 233 lóerős, soros hathengeres benzinmotor, amely a méretcsökkentés jegyében átadja a helyét az Evoque motorteréből érkező 2 literes, 240 lóerős, turbós négyhengeresnek. Ezzel a motorral a hatsebességes automatával szerelt Freelander 8,8 másodperc alatt gyorsul százra és 9,6 l/100 km az átlagfogyasztása.

 

 

Belül új a középkonzol a hétcolos érintőképernyővel, az üzemmód-választó Terrain Response forgókapcsolóját nyomógombokra cserélték. Újdonság még az Evoque extralistájáról ismerős Meridian hifi 380 vagy 825 wattos változatban, 11 vagy 17 hangszóróval, és érdekesség a Timed Climate, amellyel a hét minden napjára beállíthatjuk, mikor melegítse elő a motort és az utasteret az autó.

 

Ha hozzá szeretnél szólni a cikkhez, jelentkezz be!
Ha még nincs nálunk felhasználóneved, regisztrálj egyet!
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár