Az első képek után az új Sandero és Logan néhány műszaki részletét is elárulta a Dacia: háromhengeres turbós motorral is készül az autó. Továbbra is lesz szabadidős külsejű Stepway kivitele.
Megújult külsővel és igényesebb belsővel mutatkozott be a Dacia Sandero és Dacia Logan a Párizsi Autószalonon. A márka új arculatát hordozó autók motorkínálata is bővül: a Clio mellett ezek a típusok is megkapják a Renault új, 898 köbcentis, háromhengeres, turbós benzinmotorját. A 90 lóerős, 135 Nm nyomatékú motorral a Daciák fogyasztása 5,2 l/100 km.
Az alapmotor azonban továbbra is az 1,2 literes, négyhengeres, benzines szívómotor lesz 75 lóerővel és 5,9 l/100 km-es fogyasztással, ennek gyárilag gázüzemű változata is készül. Az 1,5 literes dCi dízelmotor 75 és 90 lóerős kivitelben rendelhető, 200 és 220 Nm nyomatékkal, ezek átlagfogyasztása 3,8 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátásuk 99 g/km.
Továbbra is készül szabadidő-autós külsejű Stepway kivitel a Sandero alapjain. A műanyag sárvédő-szélesítésekkel, 16 colos kerekekkel és fémszínű betétes lökhárítókkal szerelt modell futóművét 40 mm-rel megemelték (olyan országokban, ahol a Sandero eleve emelt futóművel kerül forgalomba, mint például Romániában, az emelés mértéke 26 mm). A Sandero Stepway a 0.9 TCe és dCi 90 motorokkal kapható, a magasabb karosszéria miatt 5,4 és 4,0 literes átlagfogyasztással.
Új felszerelések is megjelennek a Sandero és Logan modellekben. A Lodgy műszerfalához hasonlít a belső berendezés, és annak mintájára itt is elérhető az USB bemenetes gyári rádió, vagy további opcióként a hétcolos érintőképernyővel kínált multimédiás-navigációs rendszer. ESP, sebesség-határoló és tempomat i elérhető az autókhoz. A két Dacia továbbra is kategóriájuk tágasabb autói közé tartozik: a Sandero 320 literes csomagterét az ülések ledöntésével 1200 literesre lehet növelni, míg a Logan alaphelyzetben is 510 literes rakteret kínál.

