Az elődeinél vadabb külsőt kapott az Audi RS6 új generációja, a szívó V10-es motort váltó dupla turbós V8-as teljesítménye kisebb, de nyomatéka nagyobb lett.
Az elődjénél jóval feltűnőbb lett a kombi karosszériával bemutatott Audi RS6, amely óriási légbeömlős első lökhárítót és egyedi hűtőmaszkot kapott, ezen kívül az ezüstszínű tükörházairól és méretes dupla kipufogóvégéről lehet felismerni.
Az új RS6 motorja a V8-as 4.0 TFSI lesz, amelynek 560 lóerős teljesítménye hússzal kevesebb, de 700 newtonméter nyomatéka ötvennel több az elődmodell szívó V10-esének hasonló adatainál. Az újdonság száz kilogrammal könnyebb is, így 3,9 másodperc alatt gyorsul százra és 250 km/óra a végsebessége. Ezt azonban egy opciós csomaggal 280-ra lehet módosítani, egy másik csomag pedig 305 km/órás végsebességet biztosít.
A nyolcfokozatú automata sebességváltós, összkerékhajtású RS6 fogyasztása jelentősen csökkent, az előd 14 literes átlagához képest kedvező a hengerlekapcsolással elért 9,8 l/100 km. Az új RS6 gazdag alapfelszereltséggel, amelynek LED-es fényszórók, négyzónás klímaberendezés, tizennégy hangszórós Bose hifi és parkolássegéd is a része, 2013 második negyedévében kerül a szalonokba.
DIGITÁLIS MAGAZIN