Sok képpel mutatjuk be, hogy mit kapunk kétmillió forintért a Daciánál
Bemutató, 2012. december. 7.
AS

Részletes képsorozaton megmutatjuk, mit kínál kétmillió forintért a most bemutatott új Dacia Sandero alapmodellje.

 

Az új Sandero a képen is látható Access kivitelének magyarországi alapára 1 990 000 Ft,

a garancia 3 év vagy 100 ezer km-re érvényes, de felárért 6 évre meghosszabbítható.

 

Csak Access szinten fényezetlenek a lökhárítók, a többi kivitelét a karosszéria színére fényezik.

Az Access kizárólag fehér és sötétkék alapszínben kapható, a gazdagabb felszereltségű kivitelek 90 ezer forintért metálfénnyel is elérhetők.

 

15 colos acélkerekek járnak minden Sanderóhoz, Arctic szinten 100 ezer forintért lehet hasonló méretű könnyűfém kereket rendelni hozzá.

 

A visszapillantó tükrök és az új formájú kilincsek csak a 2 390 000 Ft-os Arctic kivitelen fényezettek.

 

Az előző generációnál szebb és jobb minőségű a Sandero utastere, még az alapkivitelben is.

 

A fényszóró-magasságállítás szériafelszerelés, és mivel bowdenes, ezért megbízhatóbb.

 

Balra a fordulatszámmérő, középen a sebességmérő, jobbra az üzemanyagszint és a kilométerszámláló. Utóbbi helyre kerül az Arcticban a fedélzeti számítógép, és ahhoz a modellhez

60-60 ezer forintért tempomat és tolatóradar is rendelhető.

 

Alapáron nem jár rádió, pedig a gyári egység (Arctic esetén széria) USB-vel és bluetooth kapcsolattal is rendelkezik, és további 70 ezer forintért modern érintőképernyős navigációs rendszer is kérhető.

 

A középkonzol aljára kerültek az elektromos ablakemelők gombjai (a központizárral együtt

a 2 190 000 forintos Ambiance modellhez járnak), középen a szériaként kikapcsolható jobb oldali légzsák visszajelzője és a bekötetlen övre való figyelmeztetés.

 

Széria a belülről állítható visszapillantó tükör, és ami ennél is fontosabb: a két első- és két oldallégzsák, a kipörgésgátló és az ESP is minden Sandero része. Az utaslégzsák a jobb oldali ajtót kinyitva kapcsolható ki.

 

Egyszerűbb kivitelű az Access modell ajtóbelsőjének könyöklője. Az ajtón lévő tárolóba másfél literes palackot is el lehet helyezni, és a kesztyűtartó is zárható.

 

Az alapmodellben is osztva dönthetők a hátsó ülések, a csomagtér mérete így 1200 literesre növelhető. A biztonsági öveket ilyenkor külön kis nyílásba lehet bújtatni. A csomagtér és a fedél egy része burkolatlan.

 

A hátsó fejtámaszokért nem kérnek felárat, ahogyan a két szélső ülés

Isofix gyermekülés-rögzítőiért sem.

 

320 literes a táskaakasztó fülekkel praktikussá tett csomagtartó, az emelőkészletet a bal oldalán rögzítették, a padló alatt 15 ezer forintos felárért teljes értékű pótkereket találunk.

A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin

Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár