Részletes képsorozaton megmutatjuk, mit kínál kétmillió forintért a most bemutatott új Dacia Sandero alapmodellje.
Az új Sandero a képen is látható Access kivitelének magyarországi alapára 1 990 000 Ft,
a garancia 3 év vagy 100 ezer km-re érvényes, de felárért 6 évre meghosszabbítható.
Csak Access szinten fényezetlenek a lökhárítók, a többi kivitelét a karosszéria színére fényezik.
Az Access kizárólag fehér és sötétkék alapszínben kapható, a gazdagabb felszereltségű kivitelek 90 ezer forintért metálfénnyel is elérhetők.
15 colos acélkerekek járnak minden Sanderóhoz, Arctic szinten 100 ezer forintért lehet hasonló méretű könnyűfém kereket rendelni hozzá.
A visszapillantó tükrök és az új formájú kilincsek csak a 2 390 000 Ft-os Arctic kivitelen fényezettek.
Az előző generációnál szebb és jobb minőségű a Sandero utastere, még az alapkivitelben is.
A fényszóró-magasságállítás szériafelszerelés, és mivel bowdenes, ezért megbízhatóbb.
Balra a fordulatszámmérő, középen a sebességmérő, jobbra az üzemanyagszint és a kilométerszámláló. Utóbbi helyre kerül az Arcticban a fedélzeti számítógép, és ahhoz a modellhez
60-60 ezer forintért tempomat és tolatóradar is rendelhető.
Alapáron nem jár rádió, pedig a gyári egység (Arctic esetén széria) USB-vel és bluetooth kapcsolattal is rendelkezik, és további 70 ezer forintért modern érintőképernyős navigációs rendszer is kérhető.
A középkonzol aljára kerültek az elektromos ablakemelők gombjai (a központizárral együtt
a 2 190 000 forintos Ambiance modellhez járnak), középen a szériaként kikapcsolható jobb oldali légzsák visszajelzője és a bekötetlen övre való figyelmeztetés.
Széria a belülről állítható visszapillantó tükör, és ami ennél is fontosabb: a két első- és két oldallégzsák, a kipörgésgátló és az ESP is minden Sandero része. Az utaslégzsák a jobb oldali ajtót kinyitva kapcsolható ki.
Egyszerűbb kivitelű az Access modell ajtóbelsőjének könyöklője. Az ajtón lévő tárolóba másfél literes palackot is el lehet helyezni, és a kesztyűtartó is zárható.
Az alapmodellben is osztva dönthetők a hátsó ülések, a csomagtér mérete így 1200 literesre növelhető. A biztonsági öveket ilyenkor külön kis nyílásba lehet bújtatni. A csomagtér és a fedél egy része burkolatlan.
A hátsó fejtámaszokért nem kérnek felárat, ahogyan a két szélső ülés
Isofix gyermekülés-rögzítőiért sem.
320 literes a táskaakasztó fülekkel praktikussá tett csomagtartó, az emelőkészletet a bal oldalán rögzítették, a padló alatt 15 ezer forintos felárért teljes értékű pótkereket találunk.
vagy olvasd digitális formában!