A Dacia ősszel mutatja be a Duster hobbiterepjáró frissítését, amelyen a gyártó csapata éppen Spanyolországban dolgozik.
A Dacia 2010-ben dobta piacra első szabadidő-autóját, amely remek terepjáróképessége és megfizethető ára miatt gyorsan népszerűvé is vált. Persze ehhez az is hozzájárult, hogy a stílusos külső mellett a vásárlóknak le kellett mondaniuk a hosszú felszereltség listáról, és meg kellett elégedniük ugyanazzal az egyszerű belső formavilággal, amit a Loganban és a Sanderóban is megtalálható volt. Ám a mostani Dacia modellek, így a legújabb Logan és Sandero már nemcsak alacsony árával, de felszereltségével is hódít, hiszen rendelhető hozzájuk érintőképernyős navigáció, tolatóradar és sebességszabályzó, ráadásul minőségérzetük is sokat javult, így a Dacia úgy döntött, a Dustert is erre a szintre hozza fel.
Ezt alátámasztva sikerült lefényképezni a megújuló Dacia Duster tesztpéldányát Spanyolországban. Az elöl-hátul takaróelemekkel tarkított tesztautó álcázása ellenére azonnal Dacia Dusterként azonosítható, amely minden bizonnyal új első-hátsó fényszórókat, átrajzolt lökhárítókat és új hűtőrácsot visel. A tesztautó belső terében nincs sok változás, azonban a műszeregység a legutóbbi Loganból származik és az autót tempomattal is felszerelték.
A Duster motorkínálata nem változik, maradnak a Renault benzines és dízelmotorjai, viszont az 1.5 dCi dízelmotor megkapja az Eco2 csomagot, amellyel az autó még gazdaságosabbá és környezetkímélőbbé válik. Az új Dacia Duster a szeptember 10-én kezdődő Frankfurti Autókiállításon mutatkozik be.
Forrás: autoevolution.com
vagy olvasd digitális formában!