Első alkalommal láthatóak a képek a már szériaérett Range Rover Evoque-ról, mely a jövő héten debütál majd Los Angelesben.
Mikor 2008-ban először bukkant fel az Evoque, akkor mint LRX koncepció, az elképzelés az volt, hogy vegyítsék egy kétajtós kupé sportosságát egy könnyű terepes képességeivel. Később, ahogy formálódott a modell és biztossá vált a szériagyártás, a kezdeti célok kicsit eltolódtak és végül egy praktikusabb, családbarát, tehát ötajtós kivitel mellett tették le a voksukat a Land Rovernél. Ettől a döntéstől azt várják, hogy így sikerül egy szélesebb kör számára kívánatossá tenni az Evoque-ot.
Az eddig ismert fehér háromajtós Evoque-hoz képest a legnagyobb különbség – az ajtók számán kívül –, hogy a tető 30 mm-rel került magasabbra, ezáltal nőtt bent a fejtér, viszont a hátrafelé lejtő tetővonal és az alumínium kivitelezés maradt. Minden Evoque rendelkezik majd a MagneRide nevet viselő lengéscsillapító-szabályzó rendszerrel, mely az útviszonyokhoz illeszkedve állítja be az autó keménységét, hogy az mindig a legmegfelelőbb lehessen, akár autópályán utazunk, akár terepen dagonyázunk vele. Három erőforrás közül választhatnak majd az Evoque-vásárlók. Két 2,2 literes dízel, egy 150 és egy 190 lóerős, valamint egy 2 literes turbós benzines közül, mely utóbbi 240 lóerős lesz.
DIGITÁLIS MAGAZIN