A közelmúltban kisebb modellfrissítésen átesett 5-ös sorozathoz csatlakozik a legerősebb kivitel is: az M5-ösön is alig változtat a BMW.
Alig észrevehetően változik a BMW 5-ös sorozatának legerősebb tagja. Az új M5-öt szemből a LED-es fényszóróról, a hűtőmaszk megduplázott rácsozásáról és a sarkába tett típusjelzésről lehet felismerni, míg hátul szintén a lámpa változott meg, a bura alatt vékonyabbak lettek a fénycsíkok.
Belül is hasonlóan apró változásokra kell számítanunk: megújult a kormánykerék, krómkeretet kapott az iDrive vezérlőgombja, aminek a felülete már érintőpados is lehet, erre például a navigációs rendszer használatakor lehet betűket rajzolni.
Ahogyan minden modellfrissítésnél, most is elérhetők lesznek új színek és kárpitok, az opciós listát pedig ütközésfigyelő rendszer, fényszóró-asszisztens és online zenehallgatás bővíti. A 4,4 literes, dupla turbós V8-as motor teljesítménye nem változik, továbbra is 560 lóerő, amit a Competition csomag megrendelésével 575-re lehet növelni.
Megújult a kormánykerék
Az iDrive felülete érintőpados lett
Újak a LED-es fényszórók vakításgátló asszisztenssel
Szimpla helyett dupla rácsozású a hűtőmaszk, a sarkába típusjelzés került
Vékonyabbak lettek a hátsó lámpa fénycsíkjai


