Genfben mutatkozik be a Giulietta alapjaira épített új Jeep Cherokee európai változata, amely olasz dízelmotort kap.
Az Egyesült Államok után Európában is bemutatkozik a Jeep Cherokee új generációja, amely már teljes egészében a Fiat felügyelete mellett készült. Ez megmutatkozik a felépítésén is, hiszen a középkategóriás szabadidő-autó az Alfa Romeo Giulietta padlólemezére épült, elöl McPherson, hátul multilink futóművel, és az európai modell dízelmotorja is a Fiattól származik.
A kétliteres, négyhengeres turbódízel kétféle teljesítményfokozatban érhető el. A 140 lóerős alapmodellhez hatfokozatú kézi sebességváltó jár, a 170 lóerőshöz pedig az a kilencfokozatú automata, amelyet a konkurens Range Rover Evoque számára is szállít a ZF. Benzinmotor is lesz Európában: az amerikai modellből származó 3,2 literes V6-os 272 lóerővel, szintén kilencsebességes automatával.
Az alapmodell elsőkerékhajtású, de a márka hagyományaihoz illően háromféle összkerékhajtás is elérhető az autóhoz. Az egyik automatikusan kapcsolódó rendszer, ezt követi az, amelyiknél felező fokozatot is beépítenek, a leginkább terepképes modellbe pedig hátsó differenciálzár is kerül. Az üzemmód-választó szériatartozék, az Auto és Sport módokon kívül Snow, Sand/Mud és Rock fokozatok közül lehet váltogatni.
Megkapjuk a modern vezetéssegítőket is a hét légzsákkal védett fedélzeten: ráfutásra és sávelhagyásra figyelmeztető, valamint holttérfigyelő rendszerek, illetve adaptív tempomat és parkoló-asszisztens is kérhető. A műszeregységbe 3,5 vagy 7 colos kijelző kerülhet a fedélzeti számítógépnek, a középkonzolon pedig 5 vagy 8,4 colos színes képernyőt találunk a navigáció és a hifi számára.


