1972-ben izgalmas prototípust készített a Citroën és a Michelin: a tízkerekű DS kombi autóbusz- és teherautó-abroncsok tesztelésére szolgált.
Le Mille Pattes, azaz százlábú volt a beceneve annak a prototípusnak, amelyet a Citroën és a Michelin készített 1972-ben. A DS kombi karosszériájának felhasználásával épült meg a 7,2 méter hosszú és 2,45 méter széles szörnyeteg. A kerekek a HY kisteherautóról származtak, amelyek közül a négy első kormányzott, a hat hátsó pedig hidropneumatikus felfüggesztésű volt.
Két Corvette-motor is került a százlábú hátuljába. A 7,4 literes, 425 lóerős V8-asok közül az egyik a hátsó kerekeket hajtotta, a másik pedig a jármű közepére felszerelt, kívülről nem látszó teherautó-kerék további mozgatására szolgált. Erre a kerékre tették fel a tesztelt autóbusz- vagy teherautó-abroncsot, és a különböző körülmények modellezésére hidropneumatikus rendszer engedte le és állította be a dőlésszögét.
A méretes DS kombit két 90 literes üzemanyagtartállyal látták el, és annak ellenére, hogy a merevítések miatt 9,5 tonnát nyomott, a tesztpályán a 180 km/órás sebesség elérésére is képes volt. Jelenleg, amikor éppen nem különböző rendezvényeken bukkan fel, akkor a Michelin Clermont-Ferrand-i múzeumában tekinthető meg.


