Megújult formában állt a közönség elé a Nissan kis crossovere a genfi autószalonon: a Juke kínálata kis turbómotorral és erős sportmodellel bővült.
Nem változtatta meg a Juke egyedi stílusát a Nissan, a modellfrissítés csak kisebb újdonságokat hozott a népszerű crossover külsején. A kerek fényszórók immár xenonosak is lehetnek, a nappali menetfény pedig LED-ekre váltott.
Az irányjelzők a külső visszapillantó tükrök házába kerültek, míg a hátsó lámpák burája alatt is LED-ek világítanak. A kínálat új sárga, kék és vörös színekkel, valamint színes betétes könnyűfém kerekekkel bővült.
A Juke utasterében is visszaköszönnek a modellfrissítés új színei, a középkonzol érintőképernyőjén felülnézeti képet adó kamerát figyelhetünk, a csomagtartó pedig az elsőkerék-hajtású modellek esetében mintegy negyven százalékkal 354 literesre bővült.
A Juke motorválasztékának újdonsága az 1,2 literes, négyhengeres, turbós benzines, amely az új Qashqai gépházteteje alól lehet ismerős. A 115 lóerőre és 190 newtonméterre képes motorral a Juke átlagfogyasztása 5,5 l/100 km.
Az 1,6 literes, 190 lóerős, turbós benzinmotor is átesett néhány változáson: kis fordulaton erősebbé, és egyébként takarékosabbá is vált. A megújult Juke csúcsmodellje pedig még izmosabb lett: a Nismo RS immár 200 helyett 218 lóerőre képes, a legnagyobb nyomatéka fronthajtás esetén 250 helyett 280 Nm.
A kézi váltós, elsőkerék-hajtású változat önzáró differenciálművel bővült a jobb kanyartulajdonságok érdekében, míg az összkerékhajtás továbbra is csak a fokozatmentes automata váltóval érhető el. A Nismo RS fékjei erősebbek: az első tárcsák 296 helyett 320 mm átmérőjűek, a hátsók pedig szellőztetettek lettek. Utasterében a Recaro kagylóülések jelentik az újdonságot.
vagy olvasd digitális formában!