Bemutatkozott a Chrysler középkategóriás típusának utódja: a modern stílusú 200 az Alfa Romeo Giulietta padlólemezére épül.
Látványos formájú karosszériát kapott a Chrysler 200 új generációja. A Sebring helyébe lépő modell jelenlegi változata az Alfa Romeo Giulietta módosított padlólemezére épül, ennek megfelelően sportosabban vezethető az elődeinél.
A Chrysler 200 alapváltozatát 2,4 literes, 184 lóerős négyhengeres benzinmotorral szerelik, helyette pedig a 3,6 literes V6-os választható 295 lóerős teljesítménnyel. Az utóbbihoz összkerékhajtást is lehet kérni, ahol sport módban a nyomaték hatvan százalékát a hátsó kerekekre juttatja a rendszer. Az autóhoz kilencfokozatú automata sebességváltó jár, amellyel a négyhengeres modell átlagfogyasztása 6,7 l/100 km.
Modern utasterében 7 colos színes képernyőt találunk a műszeregységben, a középkonzolra pedig az infotainment rendszer 8,4 colos érintőképernyője került. A Chrysler 200 érdekessége, hogy az automata sebességváltó választókarja helyett forgókapcsoló került az első ülések közé a Jaguarok és Range Roverek mintájára. Az előző generáció kabrióváltozatát Lancia Flavia néven néhány európai piacon is kapni lehetett, az új Chrysler 200 azonban nem lesz elérhető a kontinensen.
vagy olvasd digitális formában!
