Ismét a Megane RS a leggyorsabb fronthajtású autó
Hírek, 2014. június. 16.
AS

Limitált szériás sportváltozattal döntött körrekordot a Renault a Nürburgring Nordschleifén: a 275 lóerős Megane RS a leggyorsabb fronthajtású autó a pályán.

 

 

7:58.44-es köridejével a Seat Leon Cupra vette át a leggyorsabb elsőkerék-hajtású autó címét a Renault-tól, ezt pedig a franciák nem hagyták annyiban: elkészítették a Megane RS még erősebb és még könnyebb limitált szériáját, amivel visszavették az elsőséget. Laurent Hurgon, a Renault gyári pilótája 7:54.36-os időt futott a Nürburgring Nordschleifén, ezzel mostantól hivatalosan ismét a francia márka autója a leggyorsabb fronthajtású modell a legendás versenypályán.

 

 

A rekorder modell a Megane RS 275 Trophy R névre hallgat, kétliteres turbómotorjának teljesítményét ugyanis tíz lóerővel 275 lóerőre növelték. A titánból készült kipufogót az Akrapovic szállítja, a 19 colos könnyűfém kerekek Speedline márkájúak, ezekre Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokat szerelnek, az Öhlins lengéscsillapítók pedig állítható keménységűek.

 

 

A legfontosabb azonban, hogy a Megane RS 275 Trophy R saját tömegét mintegy 100 kilogrammal csökkentették. Ebből csak a polikarbonátból készült Recaro Pole Position ülések 42 kilogrammot tesznek ki, de a lítiumion akkumulátor is 16 kilogrammal járul hozzá a súlycsökkentéshez. A rekorder típusból 250 sorszámozott példány készül, a különleges modelleket kétszínű fényezésükről, vörös első légterelőjükről és matricázásukról, valamint fekete vagy vörös könnyűfém kerekeikről lehet felismerni.

 





Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár