Karakteresebb lett az új Peugeot 508
Hírek, 2014. június. 20.
AS

Jellegzetesebb formával mutatkozott be a Peugeot 508 modellfrissített kiadása, a francia gyártó középkategóriás típusa modern extrákat és takarékos motorokat is kapott.

 

 

A négy évvel ezelőtti bemutatkozása óta közel 370 ezer példányban kelt el a Peugeot középkategóriás típusa, amely mostantól megújultan folytatja karrierjét. A modellfrissített 508-as szögletesebb, karakteresebb formát kapott, a vízszintesebb motorházfedél és a függőlegesen álló hűtőmaszk a közepére került oroszlános emblémával az 505-öst idézi. A fényszóró teljesen LED-es, újak a hátsó lámpák és a hátsó lökhárító is.

 

 

Belül jobb minőségű anyagokkal és új felszerelésekkel találkozunk. A középkonzolra hétcolos érintőképernyő került a 308-asból ismerős funkciókkal, így internetelérést és tolatókamerát is találunk rajta. A középkonzolon ezzel együtt kevesebb lett a gomb, és jutott hely egy fedett tárolórekesznek is. A műszeregység közepére színes képernyő került a fedélzeti számítógép adataival, a sebességet és egyéb információkat pedig a szintén színes head-up displayről is le lehet olvasni. Az 508-ashoz akár négyzónás automata klíma, JBL hifi, és mostantól holttérfigyelő rendszer is elérhető.

 

 

A motorkínálat egyik újdonsága az 1,6 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor Euro 6-os változata, amely 156 helyett 165 lóerős teljesítményre képes, de a hatfokozatú kézi váltóval 144 helyett 129 g/km-re csökkent a szén-dioxid-kibocsátása, opcióként pedig egy új, hatfokozatú automata sebességváltó rendelhető hozzá. A dízelek között újdonság a kétliteres BlueHDI, 150 lóerős változatának kézi váltóval 105 g/km, 180 lóerős kivitelének automatával 111 g/km a szén-dioxid-emissziója. A lépcsőshátúnál egyes piacokon opció, a szabadidő-autós RXH kombinál pedig széria a HYbrid4 hajtás, ahol kétliteres, 163 lóerős dízelmotor mozgatja az első, és 37 lóerős elektromotor a hátsó kerekeket: ennek átlagfogyasztása 3,3 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátása 85 g/km.

 

 

A megújult Peugeot 508-as augusztusban a moszkvai és a csengdui autószalonon is bemutatkozik, nyugat-európai premierjét pedig az októberi párizsi autókiállításon tartják. Gyártása Franciaországban és Kínában is folyik, a kínai ugyanis tavaly óta az 508-as legnagyobb piacának számít.




A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin

Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár