Jellegzetesebb formával mutatkozott be a Peugeot 508 modellfrissített kiadása, a francia gyártó középkategóriás típusa modern extrákat és takarékos motorokat is kapott.
A négy évvel ezelőtti bemutatkozása óta közel 370 ezer példányban kelt el a Peugeot középkategóriás típusa, amely mostantól megújultan folytatja karrierjét. A modellfrissített 508-as szögletesebb, karakteresebb formát kapott, a vízszintesebb motorházfedél és a függőlegesen álló hűtőmaszk a közepére került oroszlános emblémával az 505-öst idézi. A fényszóró teljesen LED-es, újak a hátsó lámpák és a hátsó lökhárító is.
Belül jobb minőségű anyagokkal és új felszerelésekkel találkozunk. A középkonzolra hétcolos érintőképernyő került a 308-asból ismerős funkciókkal, így internetelérést és tolatókamerát is találunk rajta. A középkonzolon ezzel együtt kevesebb lett a gomb, és jutott hely egy fedett tárolórekesznek is. A műszeregység közepére színes képernyő került a fedélzeti számítógép adataival, a sebességet és egyéb információkat pedig a szintén színes head-up displayről is le lehet olvasni. Az 508-ashoz akár négyzónás automata klíma, JBL hifi, és mostantól holttérfigyelő rendszer is elérhető.
A motorkínálat egyik újdonsága az 1,6 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor Euro 6-os változata, amely 156 helyett 165 lóerős teljesítményre képes, de a hatfokozatú kézi váltóval 144 helyett 129 g/km-re csökkent a szén-dioxid-kibocsátása, opcióként pedig egy új, hatfokozatú automata sebességváltó rendelhető hozzá. A dízelek között újdonság a kétliteres BlueHDI, 150 lóerős változatának kézi váltóval 105 g/km, 180 lóerős kivitelének automatával 111 g/km a szén-dioxid-emissziója. A lépcsőshátúnál egyes piacokon opció, a szabadidő-autós RXH kombinál pedig széria a HYbrid4 hajtás, ahol kétliteres, 163 lóerős dízelmotor mozgatja az első, és 37 lóerős elektromotor a hátsó kerekeket: ennek átlagfogyasztása 3,3 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátása 85 g/km.
A megújult Peugeot 508-as augusztusban a moszkvai és a csengdui autószalonon is bemutatkozik, nyugat-európai premierjét pedig az októberi párizsi autókiállításon tartják. Gyártása Franciaországban és Kínában is folyik, a kínai ugyanis tavaly óta az 508-as legnagyobb piacának számít.


