A leggyorsabb sportautójából még erősebb változatot készített a McLaren: a szériamodellnél szélesebb és laposabb P1 GTR ezer lóerős teljesítményre képes.
A versenypályákra szánja legújabb sportkocsiját a McLaren: elkészült a kínálat csúcsmodelljének pályaváltozata. A P1 GTR hajtásláncában ugyanazt a 3,8 literes, biturbó V8-as benzinmotort és elektromotort találjuk, mint a szériamodellében, de a rendszer összteljesítménye 916 lóerő helyett valamivel több mint 1000 lóerő.
A GTR nem csak teljesítményében tér el a többi P1-től, hiszen leültették, az első nyomtávot nyolc centiméterrel szélesítették ki, további légbeömlők és légterelők kerültek a karosszériára, és a szériaváltozaténál is nagyobb lett a hátsó szárny.
A P1 GTR prototípusa a hétvégi Concours d’Elegance Pebble Beach rendezvényen mutatkozik be Kaliforniában. Az ára 2,5 millió euró körüli lesz, de csak akkor vehető meg, ha már áll egy P1 a garázsunkban, a versenyautóhoz pedig teljes körű üzemeltetés és pilótatréning is tartozik.
vagy olvasd digitális formában!
