Nagyobb teljesítményű változatban is bemutatta sportos lépcsőshátúját a Subaru, bár a WRX S4 egyelőre csak a japán piacon lesz kapható.
Újabb változatban mutatkozott be a Subaru népszerű sportos limuzinja. A WRX és a WRX STI kivitelek közé érkezik a kínálatba a WRX S4, amelynek karosszériájáról nem hiányozhat a nagy légbeömlős lökhárító, a motorházfedél kopoltyúja, a négy kipufogóvég és a 18 colos kerékkészlet. A hátsó szárny azonban szerényebb, mint az STI hasonló darabja.
A WRX S4 kétliteres, négyhengeres, boxer hengerelrendezésű turbómotorjának teljesítményét 268-ról kereken 300 lóerőre növelték, amely így megközelíti az STI 2,5 literes erőforrásának hasonló adatát. Az S4 motorjának legnagyobb nyomatéka pedig még túl is szárnyalja azt, a 400 newtonméter ráadásul 2000 és 4800 közötti percenkénti fordulatszámon végig elérhető.
A Subaru újdonsága természetesen állandó összkerékhajtású, a hasonló teljesítményű STI-hez képest azonban jelentős különbség, hogy csak a Lineartronic fokozatmentes automata sebességváltóval érhető el. Ennek is köszönhető, hogy a WRX S4 a japán fogyasztási ciklus szerint 7,6 l/100 km-es átlagot ér el. Az S4 az első modell a WRX kínálatában, amelyhez elektronikus kéziféket adnak.


