Akár az Opel Antara utódja is lehet abból a Buick szabadidő-terepjáróból, amelyet a General Motors mutatott be, egyelőre csak a kínai piac számára.
Teljessé vált a Buick szabadidőautó-kínálata azzal a modellel, amely a csengtui autószalonon mutatkozott be. A nálunk Opel Mokka néven ismert Encore és az amerikai stílusú Enclave közé érkezik a General Motors kínai választékába az Envision néven megjelent újdonság.
A karosszéria hossza 4,66 méter, a tengelytávolság 2,75 méteres, a csomagtartó pedig a hátsó ülések előredöntésével 1550 literesre növelhető. Az Envision műszerfalának formája új, de az elemei egytől egyig az Insignia modellfrissített kiadásából lehetnek ismerősek, így megtaláljuk a színes képernyővel helyettesített műszeregységet, valamint a touchpad segítségével is vezérelhető érintőkijelzős infotainment rendszert is.
Az Envision egyetlen motorral készül: a kétliteres, négyhengeres, benzines turbómotor legnagyobb teljesítménye 260 lóerő, a maximális nyomatéka 353 Nm. A hatfokozatú automata sebességváltón keresztül mind a négy kerék hajtott, az új összkerékhajtású rendszer pedig akár a nyomaték száz százalékát is az első vagy a hátsó kerekekhez tudja továbbítani. A start-stop rendszerrel is felszerelt autó átlagfogyasztása 8,8 liter száz kilométeren.
Az újdonságból nem hiányoznak a modern vezetéssegítő rendszerek, így adaptív tempomat, sávtartó, ráfutásgátló, hátsó keresztirányúforgalom-figyelő, visszagurulás-gátló, lejtmenet-szabályzó és automatikus parkoló asszisztens is megtalálható benne. A FlexRide adaptív lengéscsillapítás-szabályzás az Opelekből lehet ismerős. A General Motors egyelőre nem erősítette meg, de nem lenne meglepő, hogy az Envision alapján készülne el az Opel Antara következő generációja.
vagy olvasd digitális formában!