A Pandához hasonló praktikus kisautót árul a brazil piacon a Fiat, az Uno pedig kívül és belül is megújultan folytatja dél-amerikai pályafutását.
Több mint két évtized után fejeződött be a klasszikus Fiat Uno gyártása Brazíliában, az olasz márka azonban időközben teljesen új modellt mutatott be. A modern Uno négy évvel ezelőtt jelent meg a dél-amerikai országban, most pedig modellfrissítésen esett át. A stílusában leginkább az új Pandához hasonlítható kiskocsi átrajzolt fényszórókat, lökhárítókat és hátsó lámpákat kapott. Megmaradt az aszimmetrikus hűtőmaszk, ami a klasszikus Pandát idézi fel.
A 3,77 méter hosszú, 1,66 méter széles és 1,55 méter magas Uno utastere sem maradt változatlanul. A középkonzolra multimédiás rendszer, a műszeregység közepébe pedig a fedélzeti számítógép képernyője került, ezeket a kormánykerék kapcsolóiról lehet kezelni. A megújult Uno többféle kivitelben kérhető: az Uno Sporting sportos karosszéria-kiegészítőket és pirossal díszített utasteret kapott, az Uno Way futóművét megemelték, a külsejét pedig védőburkolatokkal látták el.
A műszaki részletek változatlanok, a Fiat Uno továbbra is kétféle motorral készül. Az ezer köbcentis 73 lóerős teljesítményre képes, míg az 1,4 literes 88 lóerős. Mindkét motort lehet benzin helyett etanollal, vagy a kettő keverékével tankolni, a modellfrissítés újdonságaként pedig start-stop rendszerrel is felszerelték a kiskocsit.
vagy olvasd digitális formában!