Szériaváltozatban is itt az új Ford S-Max
Hírek, 2014. szeptember. 16.
AS

A tanulmányautó után sorozatgyártásra kész változatban is bemutatta hétszemélyes középkategóriájú egyterűjét a Ford, az S-Max sportosabb és gazdagabban felszerelt lesz.

 

 

Az egy évvel ezelőtt bemutatott koncepció óta nem változott sokat a Ford középkategóriájú hétszemélyes egyterűje, most már az S-Max szériagyártásra készen álló változatát leplezték le. A forma az előző generáció továbbgondolásával született, a műszaki alapokat pedig a szintén most bemutatkozó Mondeo szolgáltatja. A fényszóró teljesen LED-es is lehet, amely reflektorként úgy takarja ki a fényét, hogy ne vakítsa a szembejövőt.

 

 

Az utastér jobb minőségű, a műszerfal egyszerűbben kezelhető lett. A műszeregységet színes képernyő helyettesíti, a funkciók nagy részét pedig a középkonzol nyolccolos érintőképernyőjéről lehet kezelni. A prototípushoz képest változott a középkonzol kapcsolóinak elrendezése, és a váltókart is hagyományosra cserélték. Az elektronikus kézifék szériafelszerelés, így több hely marad a pakolórekeszeknek. Az infotainment rendszer legújabb generációjában fedélzeti internetelérést is találunk.

 

 

A hétszemélyes autó első ülései masszázsfunkciósak is lehetnek, a második sor három ülését pedig egyenként lehet a padlóba hajtani, vagy előretolni, hogy megkönnyítsék a beszállást a harmadik sorba. A hátsó utasok külön klímaberendezést kaphatnak. A felszereltségi listán olyan tételeket találunk, mint a panorámaszélvédő, az önállóan beparkoló rendszer, a ráfutásos balesetet megakadályozó és sávtartó asszisztens.

 

 

A motorkínálatról hivatalos információ még nem áll rendelkezésre, de a hírek szerint kétféle benzines és egy dízel háromféle változata közül lehet majd választani. A belépőmotor a Ford újonnan fejlesztett, 1,5 literes, 160 lóerős turbómotorja hatfokozatú kézi váltóval, míg a 2 literes, 240 lóerős turbómotorhoz hatsebességes automata jár. A szintén új 2 literes turbódízel 120, 150 és 180 lóerős kivitelben érhető el, hatfokozatú kézi váltóval, míg a két erősebb dízelhez hatsebességes duplakuplungos váltó és most először összkerékhajtás is kérhető lesz.




A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár