Feltűnőbbé vált a tölthető hibrid Mitsubishi Outlander
Hírek, 2014. szeptember. 23.
AS

Egyelőre tanulmányként állítja ki a Párizsi Autószalonon az Outlander PHEV módosított változatát a Mitsubishi, pedig akár szériagyártmány is lehet belőle.

 

 

Az Outlander modellfrissítését vetíti előre az a prototípus, amely a Mitsubishi standjának legfőbb látványossága lesz a Párizsi Autószalonon. Az Outlander PHEV Concept S ugyanis egy olyan tanulmányautó, amelyet a Mitsubishi legújabb stílusirányzata szerint rajzolták át.

 

 

A 4,76 méter hosszú, 1,84 méter széles és 1,7 méter magas, azaz tíz centivel hosszabb, néggyel szélesebb és kettővel magasabb szabadidő-autó jóval látványosabb külsőt kapott a magyar piacra nemrég bevezetett szériamodellnél. A frontrészt szélesebb, sarkosabb lámpákkal, nagyobb hűtőmaszkkal és sportosabb lökhárítókkal tették feltűnőbbé, míg a hátsót a szériaváltozat átlátszó burájú lámpái helyett széles, piros lámpatestek változtatják karakteresebbé.

 

 

Az utastérben a jobb minőségérzet elérése volt a tervezők célja. A Concept S ennek megfelelően vörös bőrrel kárpitozott üléseket kapott, de az ajtók burkolata is igényesebb. Az első ülések közötti konzolt átrendezték, a hagyományos kéziféket elektronikusra cserélték, a fekete faborítás pedig a hagyományos japán lakkozott fadobozok anyagát idézi. Új a kormánykerék is.

 

 

A tanulmányautó hajtáslánca változatlanul került át a szériamodellből: a kétliteres, 121 lóerős benzinmotort az első és a hátsó kerekeknél is egy-egy 82 lóerős elektromotor egészíti ki. Az összkerékhajtású tölthető hibrid autó átlagfogyasztása így 1,9 liter száz kilométeren, teljesen feltöltött akkumulátorral indulva ugyanis az első ötven kilométert emisszió-mentesen teszi meg. A Concept S sorsát egyelőre nem árulták el, de nem lenne meglepő, ha így nézne ki az Outlander hamarosan megjelenő ráncfelvarrott változata.

 

Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár