Jótékony célra használja fel reklámhálóját a Mazda importőre
Hírek, 2014. december. 16.
AS

Táskakollekciót készíttet nem használt reklámhálójából a Mazda magyarországi importőre, az aukción megvásárolható táskákból befolyó összeget pedig jótékony célra fordítják.

 

 

Jókora, 910 négyzetméteres reklámhálót feszített ki a Mazda Motor Hungary a budapesti Goldmann György tér egyik épületére 2014 utolsó három hónapjában. A kampány végeztével mindig kérdés, hogy mit tegyen a hirdető egy olyan anyaggal, amely már nem aktuális, de nehéz és költséges kezelni, tárolni, megsemmisíteni.

 

 

A megoldást a Medence Csoport ajánlotta fel, a három dizájner által alkotott formáció ugyanis arra törekszik, hogy a művészetet és a környezetet harmonikus egységgé fogja. A hirdetési hálót leszedve stúdiójukba viszik azt, és előre elkészített látványtervek alapján egy egyedi táskakollekciót készítenek belőle a Mazdának, amely meglehetősen egyedi lesz: a hirdetésen szereplő autók részletei látszanak majd rajta.

 

 

A táskakollekciót még karácsony előtt elárverezik, a befolyt összeggel pedig a kőszegi SOS Gyermekfalu ünnepét teszik szebbé, az alapítványt ugyanis már 2008 óta támogatja a Mazda. Az aukció 2014. december 11-től 23-ig tart, és a következő linken érhető el: bit.ly/MazdaXmas_2014. A táskák január végéig kerülnek az aukció nyerteseihez, a készítésüket pedig a Mazda importőrének Facebook-oldalán lehet majd követni.

A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, olvasd digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár