Táskakollekciót készíttet nem használt reklámhálójából a Mazda magyarországi importőre, az aukción megvásárolható táskákból befolyó összeget pedig jótékony célra fordítják.
Jókora, 910 négyzetméteres reklámhálót feszített ki a Mazda Motor Hungary a budapesti Goldmann György tér egyik épületére 2014 utolsó három hónapjában. A kampány végeztével mindig kérdés, hogy mit tegyen a hirdető egy olyan anyaggal, amely már nem aktuális, de nehéz és költséges kezelni, tárolni, megsemmisíteni.
A megoldást a Medence Csoport ajánlotta fel, a három dizájner által alkotott formáció ugyanis arra törekszik, hogy a művészetet és a környezetet harmonikus egységgé fogja. A hirdetési hálót leszedve stúdiójukba viszik azt, és előre elkészített látványtervek alapján egy egyedi táskakollekciót készítenek belőle a Mazdának, amely meglehetősen egyedi lesz: a hirdetésen szereplő autók részletei látszanak majd rajta.
A táskakollekciót még karácsony előtt elárverezik, a befolyt összeggel pedig a kőszegi SOS Gyermekfalu ünnepét teszik szebbé, az alapítványt ugyanis már 2008 óta támogatja a Mazda. Az aukció 2014. december 11-től 23-ig tart, és a következő linken érhető el: bit.ly/MazdaXmas_2014. A táskák január végéig kerülnek az aukció nyerteseihez, a készítésüket pedig a Mazda importőrének Facebook-oldalán lehet majd követni.
DIGITÁLIS MAGAZIN