Most induló új rovatunkban a Goodyear legújabb téli gumiabroncsát, az UltraGrip 9-et próbáljuk ki egy sportos MINI Cooper és egy megfizethető Škoda Fabia kerekeire szerelve, miközben minden fontos tudnivalót elárulunk a téli gumiabroncsokról.
Az időjárás ugyan még nem érezteti velünk, de már javában tart a téli gumiabroncsok szezonja: aki eddig még nem tette, most már mindenképpen cseréltesse ki a nyári gumikat télire, hiszen nem csak hóesésben, hanem hideg időben is jelentősen jobb tapadást biztosítanak! A szezon beköszöntével saját tapasztalatainkat is megosztjuk olvasóinkkal a piac egyik legújabb gumiabroncsáról. A német műszaki felügyelet, a GTÜ tesztjén kiváló eredménnyel végzett Goodyear UltraGrip 9-et két autóra szereljük fel, és honlapunk új rovatában rendszeresen beszámolunk róla.
Az egyik egy sportos és divatos prémium kiskocsi, egy előző szériás MINI Cooper, amelynek 16 colos könnyűfém kerekeire 195/55-ös téli gumik kerülnek, a másik pedig egy megfizethető kisautó, az első generációs Škoda Fabia, amelynek 14 colos acélkerekeire 185/60-as abroncsokat szerelnek fel. Külön érdekesség, hogy a Škoda esetében a korábbi, hasonló méretű, de közel tíz éves Goodyear UltraGrip 6-os téli gumikat cseréljük az új típusra, így a két széria közötti különbség is jobban érzékelhetővé válik.
A cserére javasolt, tíz éves Goodyear abroncsok helyére hamarosan új téli gumik kerülnek
Az abroncsokat, miután megérkeztek, a Goodyear Premio gumiszerviz-hálózatának egyik tagjánál, a maglódi Kiss Gumi Kft. műhelyében szereltetjük fel. Sorozatunkban kitérünk a helyes gumiválasztásra és a szakszervizek előnyeire ugyanúgy, mint a téli gumiabroncsokkal kapcsolatos összes fontos tudnivalóira. A gumiszerelésről szóló következő bejegyzésünkben már a Premio abroncsszervizből jelentkezünk.


