640 lóerővel érkezik minden idők legerősebb Cadillacje
Hírek, 2014. december. 22.
AS

A márka száztizenkét éves történetének legerősebb szériagyártású autóját mutatta be a Cadillac, az új CTS-V feltöltött V8-asa ugyanis 640 lóerőre képes.

 

 

A legtöbb konkurensénél nagyobb teljesítménnyel érkezik a Cadillac legújabb modellje, a CTS-V ugyanis 640 lóerős teljesítményre és 855 newtonméteres nyomatékra képes. A 6,2 literes V8-as motort mechanikus kompresszorral szerelték fel, a hozzá kapcsolt nyolcfokozatú automata sebességváltóval az amerikai sportlimuzin 3,7 másodperc alatt gyorsul fel nulláról százra és mivel nincs korlátozása, 320 km/óra a végsebessége.

 

 

Az 560 lóerős BMW M5-nél és az 585 lóerős Mercedes-Benz E 63 AMG S-nél jóval erősebb CTS-V műszaki jellemzőit is a megnövelt teljesítményhez igazította a Cadillac. A nyomtávja elöl és hátul is szélesebb lett, a 19 colos kerekekre elöl 265/35, hátul 295/30 méretű Michelin Pilot Super Sport abroncsok kerültek, a lassításukról pedig elöl hat-, hátul négydugattyús Brembo fékek gondoskodnak. Az adaptív lengéscsillapítás-szabályzás működését különböző üzemmódokkal lehet állítani.

 

 

Az 5,02 méter hosszú, 1,83 méter széles és 1,45 méter magas, 2,91 méteres tengelytávú autót nagy légterelős lökhárítójáról és négy kipufogóvéggel szerelt hátsó diffúzoráról lehet felismerni, a legjellegzetesebb mégis a markáns domborulattal és légkilépő nyílással ellátott, szénszálas anyagból készült motorházfedél.

 

 

Az utastérben a fűthető-hűthető, húsz irányban állítható Recaro sportülések jelentik az újdonságot. A műszeregységet 12,3 colos képernyő helyettesíti, az információk a színes head-up displayről is leolvashatók, a fedélzeti wifi pedig LTE mobilinternettel működik. A CTS-V 2015 nyarán jelenik meg az Egyesült Államok kereskedőinél, Európába pedig csak 2016 tavaszán kerül.

 

A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin

Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár