Kompakt szabadidő-autót mutatott be a kínai kézben lévő MG, a GS névre keresztelt crossover takarékosabb turbómotorokkal az európai piacon is megjelenhet.
A két évvel ezelőtt leleplezett CS Concept tanulmányautó sorozatgyártásra kész változatát mutatta be az immár kínai tulajdonosnál lévő MG Motor. A GS névre keresztelt kompakt crossover karosszériája 4,5 méter hosszú, 1,86 méter széles és 1,68 méter magas, a tengelytávolsága 2,65 méteres. A márkára jellemző frontrészről rögtön felismerhető a típus, a szabadidős jelleget a fényezetlen fekete burkolatok és a fémszínű kartervédők erősítik.
Az MG egyelőre egyetlen motorral kínálja az autót, a GS motorházfedele alá 2 literes, négyhengeres, benzines turbómotor kerül 220 lóerős teljesítménnyel és 350 Nm nyomatékkal. Szériafelszerelés lesz a hatfokozatú, duplakuplungos sebességváltó, a fronthajtás helyett pedig összkerékhajtás választható, a gyáriak szerint nyolc másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
Az európai piac számára takarékosabb motorok is elérhetővé válnak majd: egy 1,5 literes, 170 lóerős turbós benzinesről és egy 1,8 literes, 150 lóerős turbódízelről szólnak a hírek. A GS elsőként a kínai kereskedésekbe kerül 2015 első felében, majd később az Egyesült Királyságban is megjelenik majd, ahol az MG Motor több típusa kapható már.
DIGITÁLIS MAGAZIN