Az új F-150 alapjaira is elkészítette a Raptor változatot a Ford, a turbómotorral szerelt pick-up a nagysebességű terepezéstől sem riad vissza.
Az előző generáció mintájára az egy éve bemutatott új F-150 alapjaira is elkészítette a Raptor kivitelt a Ford. A név olyan platós terepjárót takar, amely még a nagysebességű terepezéstől sem riad vissza, ezért a hajtásláncát és a futóművét felkészítették a nagyobb igénybevételre, míg kívülről a krómozott helyett matt fekete elemekről lehet felismerni.
A nagyköbcentis amerikai motorok rajongóinak csalódás, hogy meg kellett válni a 6,2 literes V8-astól, amelyet az új 3,5 literes, turbós V6-os helyettesít. Az Ecoboost erőforrás paramétereit még nem tudni, de annyit elárultak, hogy az előző modell 411 lóerejénél és 588 Nm-énél többre képes a tízfokozatú automata sebességváltóval szerelt autó.
Az új Raptor nem csak hosszabb és szélesebb, de magasabb is a szériakivitelnél. A futóművet strapabíróbbra cserélték, a Terrain Management System üzemmód-választóval pedig hatféle vezetési mód közül választhatunk. A Rock például sziklás terepek leküzdését segíti, a Baja viszont nagysebességű sivatagi terepezésre való.
DIGITÁLIS MAGAZIN