Ázsiában már bemutatkozott a Mitsubishi platós terepjárójának új generációja, a nálunk L200 néven forgalmazott Triton.
Új formában folytatja pályafutását a Mitsubishi platós terepjárója. Az európai országokban L200 néven forgalmazott típus Triton néven mutatkozott be Thaiföldön, amely az egyik legnagyobb piacának számít.
Az újdonság alapformája nem tér el nagyon az elődétől, az ívelt vonalvezetés megmaradt, de teljesen új a frontrész a krómozott hűtőmaszkkal és a LED-es nappali menetfénnyel, valamint a hátsó lámpákat is megváltoztatták. Belül az új Outlander mintájára készült műszerfallal találkozunk, amely nem csak jobb helykihasználású, de a minősége is magasabb szintű a korábbinál. A középkonzolra hétcolos érintőképernyő kerülhet.
A motorkínálat négy tagból áll, közöttük a benzines erőforrás 2,4 literes, 128 lóerővel és 194 Nm-rel. Nálunk nagyobb érdeklődésre tarthatnak számot a dízelek. Az eddig ismert 2,5 literes, négyhengeres dízel 128 lóerővel és 240 Nm-rel, illetve 178 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal érhető el, de lesz egy új 2,4 literes dízel is, amelynek 181 lóerő a teljesítménye és 430 Nm a legnagyobb nyomatéka. A motorokhoz öt- vagy hatsebességes kézi, illetve ötfokozatú automata sebességváltó csatlakozhat.


