Az erős motorok megújulásán a sor a DS4-ben
Hírek, 2015. február. 5.
AS

A stílusa változatlanul megnyerő, a motorkínálata azonban teljesen átalakult: az alapváltozatok után most a DS4 nagyobb teljesítményű motorjait cserélték újakra.

 

 

Több lépcsőben újul meg a Citroën prémium kompaktjának motorkínálata. A közelmúltban vezették be az 1,2 literes, háromhengeres, benzines turbómotor 130 lóerős PureTech változatát, valamint az 1,6 literes, négyhengeres turbódízel 120 lóerős BlueHDi kivitelét, most pedig a nagyobb teljesítményű modelleken és új extrákon van a sor.

 

 

Az 1,6 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor 160 lóerős kivitele helyére a megújult 165 lóerős erőforrás lép 240 Nm nyomatékkal, amely a szintén új hatfokozatú automata sebességváltóval csaknem harmadával kevesebbet fogyaszt, a gyári érték 5,5 l/100 km. A kétliteres dízelek AdBlue adalékkal tisztább üzemű BlueHDi erőforrássá váltak, a kisebbet kézi, a nagyobbat automata sebességváltóval szerelték, a start-stop rendszer széria. A 150 lóerős kivitel nyomatéka 50 Nm-rel 370-re növekedett, miközben fogyasztása ötödével 3,9 l/100 km-re csökkent, a 180 lóerős pedig 400 Nm nyomatékkal büszkélkedhet, ennek a vegyes fogyasztása 4,3 l/100 km.

 

 

Két új felszerelés is megjelenik a DS4 kínálatában. Az egyik a kulcsnélküli nyitást-indítást biztosító rendszer, amely az autó kétméteres körzetében képes felismerni a kulcsot, a másik pedig az új navigációs rendszer, amely hétcolos érintőképernyőn kezelhető.

A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár