A stílusa változatlanul megnyerő, a motorkínálata azonban teljesen átalakult: az alapváltozatok után most a DS4 nagyobb teljesítményű motorjait cserélték újakra.
Több lépcsőben újul meg a Citroën prémium kompaktjának motorkínálata. A közelmúltban vezették be az 1,2 literes, háromhengeres, benzines turbómotor 130 lóerős PureTech változatát, valamint az 1,6 literes, négyhengeres turbódízel 120 lóerős BlueHDi kivitelét, most pedig a nagyobb teljesítményű modelleken és új extrákon van a sor.
Az 1,6 literes, négyhengeres, turbós benzinmotor 160 lóerős kivitele helyére a megújult 165 lóerős erőforrás lép 240 Nm nyomatékkal, amely a szintén új hatfokozatú automata sebességváltóval csaknem harmadával kevesebbet fogyaszt, a gyári érték 5,5 l/100 km. A kétliteres dízelek AdBlue adalékkal tisztább üzemű BlueHDi erőforrássá váltak, a kisebbet kézi, a nagyobbat automata sebességváltóval szerelték, a start-stop rendszer széria. A 150 lóerős kivitel nyomatéka 50 Nm-rel 370-re növekedett, miközben fogyasztása ötödével 3,9 l/100 km-re csökkent, a 180 lóerős pedig 400 Nm nyomatékkal büszkélkedhet, ennek a vegyes fogyasztása 4,3 l/100 km.
Két új felszerelés is megjelenik a DS4 kínálatában. Az egyik a kulcsnélküli nyitást-indítást biztosító rendszer, amely az autó kétméteres körzetében képes felismerni a kulcsot, a másik pedig az új navigációs rendszer, amely hétcolos érintőképernyőn kezelhető.
vagy olvasd digitális formában!