Megújult a Bentley túrakocsijának második generációja, a Continental GT még igényesebb utasteret kapott, és a tizenkét hengeres motorját is átdolgozták.
Modellfrissítésen esett át a Bentley Continental GT, és ahogyan a 2011-es generációváltáskor, úgy a mostani ráncfelvarráskor is megtartották, és inkább kihangsúlyozták a típus eredeti stílusát. A rácsozott hűtőmaszk szerényebb méretű lett, a kerekek mögé a Bentley kezdőbetűjére utaló légkilépő került, az első légbeömlők és a hátsó diffúzor feltűnőbbé vált, ahogyan a kerékjárati íveket is jobban kidomborították. A Continental GT kínálata három színnel, valamint új 20 és 21 colos kerekekkel bővült.
Belül még inkább luxusigényű utastérrel találkozunk, az üléseket új mintájú kárpitozás borítja, amely a Bentley szerint az autóiparban használt legjobb minőségű bőrből készült, a tetőt pedig a színben ehhez illeszkedő Alcantara huzattal vonták be. A Continental GT ezen felül új kormánykereket és áttervezett műszeregységet kapott, az opciók között fedélzeti wifi is elérhető, az utastér világítását pedig LED lámpákra cserélték.
A motorkínálatban továbbra is megtalálható a 4 literes V8-as, ezúttal azonban a 6 literes W12-est dolgozták át a mérnökök. A biturbó motor teljesítménye 575-ről 590 lóerőre, a legnagyobb nyomatéka 700-ról 720 Nm-re nőtt, miközben az átlagfogyasztása öt százalékkal 14,1 liter/100 km-re csökkent, ami 329 g/km-es szén-dioxid-kibocsátásnak felel meg. A változás annak is köszönhető, hogy részterhelésen a tizenkét henger fele lekapcsol. A Speed kivitel továbbra is 625 lóerős, és ezt is ellátták hengerlekapcsolással.
DIGITÁLIS MAGAZIN