Megújultan folytatja pályafutását a Range Rover Evoque, amely nem csak teljesen LED-es fényszórókat és új infotainment rendszert, de takarékos dízelmotorokat is kapott.
A Range Rover Evoque a gyártó eddigi legnagyobb sikere, hiszen 2011-es bemutatkozása óta több mint 400 ezer példány kelt el belőle. A típus iránti érdeklődés pedig a folyamatos frissítéseknek köszönhetően azóta sem csökkent, a legtöbbet, 125 ezret 2014-ben vásároltak belőle. A következő modellévre egy nagyobb frissítéssel készült a gyártó.
LED-es nappali menetfényével az Evoque megjelenése eddig is vonzó volt, mostantól pedig a gyártó típusainak sorában elsőként teljesen LED-es adaptív fényszórókat kap a legkisebb Range Rover. Az autóhoz továbbá kétféle hűtőmaszk közül lehet választani, megújult a hátsó légterelő, és a háromajtós modell első sárvédőinek légkilépői megjelentek az ötajtós kivitel jobban felszerelt kiadásain is. A karosszéria ráncfelvarrását új könnyűfém kerekek és új árnyalatú fényezések teszik teljessé.
Belül áttervezett műszeregységgel, új ülésekkel és ajtóbelsőkkel, valamint jobb minőségű anyagokkal találkozunk, a választható bőrkárpitozások sora kettővel tizenkettőre bővült. A középkonzol újítása az InControl Touch névre keresztelt infotainment rendszer, amelynek nyolccolos érintőképernyőjét a mobiltelefonokéhoz hasonlóan kezelhetjük. A hangszórók számát hatról tizenhétre lehet bővíteni, de digitális rádióvevő és hátsó multimédiás rendszer is lehet a fedélzeten, az utóbbihoz két nyolccolos képernyő és vezeték nélküli fejhallgató jár. Az elektromos mozgatású csomagtérajtó nyitását láblendítéssel is lehet indítani.
A motorkínálat újdonsága a Jaguar Land Rover újonnan fejlesztett Ingenium dízelmotorja, amely a Jaguar XE és a Land Rover Discovery Sport után az Evoque motorterében is bemutatkozik. Az alumíniumból készült kétliteres turbódízel húsz-harminc kilogrammal könnyebb elődjénél, ráadásul jóval csendesebb és hatékonyabb is nála. Az eD4 kivitel 150 lóerős és elsőkerék-hajtású, ez 4,2 l/100 km-es fogyasztásával a Land Rover valaha készült legtakarékosabb autója, míg a TD4 kivitel 180 lóerős, az átlagfogyasztása pedig 4,8 l/100 km. A választékban megmarad a kétliteres, turbós benzinmotor, ez 240 lóerős, 7,6 másodperc alatt gyorsít százra, 217 km/óra a végsebessége és 7,8 l/100 km az átlagfogyasztása.
A Range Rover és Range Rover Sport után az Evoque is megkapta az All-Terrain Progress Control rendszert, amely 1,8 és 19 km/óra között a tempomat segítségével előre kiválasztott sebességet tart terepen is, miközben leküzdi az akadályokat. Az Evoque újdonsága továbbá a sztereókamerás vezetéstámogató rendszer, amely sávtartó és ráfutásgátló funkcióval rendelkezik, az utóbbi 50 km/óráig elkerüli, 80 km/óráig pedig csökkenti az ütközés mértékét. A megújult Range Rover Evoque a genfi autószalonon mutatkozik be, és 2015 augusztusában szállítják ki az első példányait.


