Háromhengeres motor és sportcsomag a Kia cee’d kínálatában
Hír, 2015. február. 24.
Auto2

A Kia kompakt modelljét is elérte a downsizing divatja, a cee’d nagyobbik szívómotorját háromhengeres turbómotorra cserélik, és egy sportcsomag is elérhetővé válik.

 

 

Stílusa még mindig naprakésznek mondható, ezért ráncfelvarrás helyett a kínálat frissítésével tartja az érdeklődés középpontjában kompakt autóját a Kia. A cee’d újdonsága a háromhengeres, turbófeltöltéses, benzines 1.0 T-GDI erőforrás, amely 120 lóerős teljesítményre és 172 Nm nyomatékra képes. Az új motor ezzel nemcsak nyomatékosabb, de 15 százalékkal takarékosabb is, mint a négyhengeres 1.6 GDI, amelynek a helyére érkezik.

 

 

A cee’d kínálatának másik újdonsága az 1.6 CRDi átdolgozott kiadása: a négyhengeres turbódízel mostantól 128 helyett 133 lóerőre, 265 Nm helyett pedig 285 Nm-re képes, miközben az átlagfogyasztása valamivel csökken, bár a hivatalos adatok még nem állnak rendelkezésre. Most mutatkozik be a Kia új, hétfokozatú, duplakuplungos automatizált sebességváltója is, amely a korábbi hatsebességes automatánál három-öt százalékkal jobb gyorsulást és öt-hét százalékkal csekélyebb fogyasztást ígér.

 

 

A kompakt modell formáján ezúttal nem változtatnak, de bevezetik a GT Line felszereltséget, amely a pro_cee’d GT stíluselemeit teszi elérhetővé a kisebb teljesítményű kivitelekhez, nemcsak a háromajtós, de az ötajtós és a kombi karosszéria esetében is. A GT Line modellek legjellegzetesebb része a lökhárítóban hangsúlyosan elhelyezett négydiódás nappali menetfény, de hátulra is új LED-es lámpák kerültek.

 

 

A háromajtós és ötajtós modellnél kétoldalt vezették ki a kipufogót, a kombinál egy oldalra került a dupla végződés. A 17 colos könnyűfém kerekek és a küszöbök is egyediek, akárcsak az alumínium startgombbal, könnyűfém pedálokkal, zongoralakk középkonzollal felszerelt utastér.

 

Ha hozzá szeretnél szólni a cikkhez, jelentkezz be!
Ha még nincs nálunk felhasználóneved, regisztrálj egyet!
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár