A Hyundai a Genfi Autószalonon mutatta be az ix20 felfrissített változatát, amely a korábbi változat előnyeit finomított részletekkel, továbbfejlesztett motorokkal és új technológiákkal még vonzóbbá tette.
A Hyundai 2010 óta majdnem 200 ezer darabot adott el az ix20-ból Európában, amellyel mintegy 9 százalékkal van jelen az egyterűek piacán. A mostani frissítés során új formájú projektoros lámpatesteket illesztettek a szintén megújult, kétféle változatban is elérhető jellegzetes hatszögletű hűtőmaszkhoz, hátul pedig szintén új betétet kapott a LED-es hátsó lámpatest. Ezek mellett természetesen új rajzolatúak a 15 colos dísztárcsák éppúgy, mint a 16 és 17 colos rendelhető alufelnik is.
Belül a 4 115 milliméter hosszú új ix20 kategóriájában kifejezetten nagy (2 615 mm) tengelytávjának köszönhetően megőrizte tágasságát és variálhatóságát, az alaphelyzetben 440 literes csomagtér a sínen csúsztatható hátsó ülés előredöntésével pedig akár 1 486 literesre bővíthető. Az ix20 kényelme ezentúl akár fűthető kormánykerékkel és egy 1 GB belső tárhellyel rendelkező audiorendszerrel is fokozható, alapáron pedig jár egyebek mellett a hat légzsák, menetstabilizáló rendszer is.
Az új ix20 immár hatfokozatú automatikus váltóval is rendelhető, amelyekhez erőteljesebb és egyben takarékosabb, tisztább erőforrások kapcsolódnak. A motorkínálat továbbra is 1,4-es és 1,6-os benzines és dízelmotorokból áll, mindegyik teljesíti az Euro6-os környezetvédelmi normákat. A gazdaságos üzemet a Hyundai Blue Drive start-stop rendszerén és az alacsony gördülési ellenállású gumikon felül mostantól a légellenállást tovább mérséklő, aktív terelőlapos hűtőrács is szolgálja.
A frissített Hyundai ix20 gyártása idén májusban indul a márka csehországi gyárában.
vagy olvasd digitális formában!