Akár a nálunk gyártott Swift utódja is lehet abból a tanulmányautóból, amelyet a genfi autószalonon leplezett le a Suzuki egy retró stílusú kisterepjáró koncepciójával együtt.
Egyszerre két tanulmányautót is bemutatott a genfi autószalonon a Suzuki. A két újdonság közül számunkra az iK-2 névre keresztelt koncepció az érdekesebb, hiszen egy nagyra nőtt kisautóról van szó, amelyből akár a nálunk gyártott Swift utódja is lehet. A Suzuki szerint 2016-ra készül el a szériagyártásra szánt verziója.
Az iK-2 Concept karosszériája 4,02 méter hosszú, 1,92 méter széles és 1,45 méter magas, a tengelytávolsága 2,52 méteres, ami azt jelenti, hogy a kiskategória nagyobb képviselőivel van egy méretben. A LED-es fényszórók, a hangsúlyos kerékjárati ívek és a 225/45-ös abroncsokkal szerelt 18 colos kerekek sportossá teszik a megjelenését.
Teljesen új padlólemezre épül a kiskocsi, a Suzuki célja ugyanis az, hogy egységesítse kínálatát, és a platformok számát a jelenlegi négyről háromra csökkentse. Az iK-2 Concept hajtásláncáról csak annyit árultak el, hogy egy ezer köbcentis, közvetlen befecskendezéses turbómotorral szerelték, amely a Suzuki saját fejlesztése.
Az iM-4 Concept ezzel szemben egy kisterepjáró tanulmánya, karosszériája 3,69 méter hosszú, 1,71 méter széles és 1,57 méter magas, a tengelytávolság 2,44 méteres. A kockaforma autó stílusa az oldalablakok vonalával és a hátsó szellőzőnyílásokkal olyan japán piacos klasszikusokat idéz, mint a Fronte és a Cervo.
A kisterepjáró-koncepció is az új padlólemezre épül, 18 colos kerekeire 215/45-ös abroncsokat szereltek. Az iM-4 Concept motorja a Swift jelenlegi 1,2 literes négyhengeresén alapul, de mild hibrid rendszerrel látták el. Az integrált generátor-indítómotor és a lítiumion akkumulátor rendkívül hatékonnyá teszi az összkerékhajtású kiskocsit, és hamarosan sorozatgyártásba is kerülhet.


