A konkurensektől eltérő megoldással készített hibrid szuperautót a Koenigsegg, az 1500 lóerős Regera ugyanis egy benzinmotort és három elektromotort kapott, de váltó nincs benne.
A trendeknek megfelelően a LaFerrari, a McLaren P1 és a Porsche 918 Spyder után a Koenigsegg is elkészítette saját hibrid hajtásláncú sportautóját. Az Agera stílusában készült Regera látványos arányokkal rendelkező karosszériát kapott, hiszen a 4,56 méteres hosszához alig 1,11 méteres magasság társul, miközben a karosszéria 2,05 méter széles.
A hajtáslánc négy motorból áll: egy ötliteres, dupla turbós, 1100 lóerős V8-as benzinmotor munkáját összesen három elektromotor segíti. Az egyik az indítómotort és a generátort helyettesíti, két, egyenként 245 lóerős elektromotor pedig a hátsó kerekeket hajtja. A teljesítmény összesen 1500 lóerő, a maximális nyomaték pedig 2000 newtonméter.
A Koenigsegg megoldásának újdonsága, hogy a hagyományos értelemben vett sebességváltót kihagyták belőle. 50 km/órás sebességig csak a villanymotorok viszik előre a kocsit, utána pedig egy hidraulikus tengelykapcsolóval, állandó áttétellel száll be a benzinmotor, amelynek 8250-es maximális fordulatszámánál éri el a Regera a 400 km/órás végsebességét.
A váltó nélküli megoldással jelentősen könnyebb lehetett a Regera, hiszen szárazon mindössze 1420 kilogrammot nyom, de a szükséges folyadékokkal feltöltve, menetkészen sem nehezebb 1628 kilogrammnál. A menetteljesítményei így elképesztők: 3,2 másodperc alatt gyorsul fel 150-ről 250 km/órára, a végsebességét pedig álló helyzetből kevesebb, mint 20 másodperc alatt éri el.
A 9 kilowattórás, folyadékhűtésű akkumulátor egy feltöltésével 50 kilométert képes tisztán elektromos üzemben megtenni a Regera. Az utasterét bőrrel és szénszálas anyaggal borították be, a 9 colos színes képernyőn Apple Car Play rendszer fut, az ajtókat pedig kilincsek helyett okostelefonnal lehet nyitni. A tervek szerint csupán 80 példányt készít belőle a Koenigsegg.


