A legújabb V-osztály még különlegesebb változatát készítette el a Mercedes-Benz: a Concept V-ision fényűző belső teret és konnektoros hibrid hajtást kapott.
A V-osztály a bemutatása óta kizárólag benzines vagy dízelmotorral volt kapható, hibrid változat eddig nem készült belőle, a genfi autószalonon azonban ilyennel is előállt a gyártó. A Concept V-ision névre keresztelt prototípus utasterét is módosították.
A hibrid kisbuszban egy kétliteres, négyhengeres turbómotort találunk, amely 210 lóerőre és 350 Nm nyomatékra képes, ehhez egy 123 lóerős és 340 Nm nyomatékú elektromos motor párosul.
A Concept V-ision kombinált teljesítménye 333 lóerő és 600 Nm, amellyel sportmodelleket megszégyenítő menetteljesítményekre képes. Például alig 6,1 másodperc alatt gyorsul fel nulláról százra és 206 km/óra a végsebessége. Egy feltöltéssel tisztán elektromos módban 50 kilométert képes megtenni, a kombinált átlagos fogyasztása pedig kereken 3 liter száz kilométeren.
A tanulmányautó panorámatetővel megvilágított utasterét is átalakította a Mercedes-Benz, a V-osztály még fényűzőbb kialakítást kapott. Az utastér padlóját fával borították, a kihajtható lábtámaszos és masszázsfunkciós hátsó ülések pedig még egy S-osztályban is megállnák a helyüket.
vagy olvasd digitális formában!