Világrekordot állított fel a Hyundai, amikor különleges módon teljesítette annak a kislánynak a kérését, aki egy üzenetet szeretett volna eljuttatni a nemzetközi űrállomáson dolgozó apukájának.
A Houstonban élő 13 éves Stephanienak nagyon hiányzik apukája, aki asztronautaként jelenleg a nemzetközi űrállomáson dolgozik és még rengeteg időt kell eltöltenie, távol a családjától. A kislány egy üzenetet szeretett volna küldeni papájának, amelyet a Hyundai rendkívüli módszerrel valósított meg.
A feladat végrehajtásához a koreai, európai és amerikai szakemberek számára az első kihívás egy olyan helyszín megtalálása volt, amely a számos geográfiai és meteorológiai tényezőnek tökéletesen megfelel. Miután különböző helyszíneket és a globális időjárási adatokat is megvizsgálták, a nevadai Delamar száraz tóra esett választásuk.
Az eseményhez olyan járművet is kellett találniuk, amely kiváló motorteljesítménnyel, tökéletes kezelhetőséggel és stabilitással rendelkezik annak érdekében, hogy a nehéz útviszonyok között is megfelelően legyen képes az üzenet továbbítására. Az autóknak teljes szinkronban kellett dolgozniuk, így a csapat úgy találta, a Hyundai Genesis modellek tökéletesen megfelelnek a célnak.
A készítők a kislány kézírását digitalizálva, navigációs eszközökkel pontosan meghatározták az egyes betűk, rajzok helyét, majd a 11 autóból álló Genesis csapat különleges szöges gumikkal felszerelve, a kijelölt útszakaszokon többször végighaladva homokba rajzolták Stephanie kézzel felírt üzenetét.
Végeredményként a kislány üzenete egy 5,5 négyzetkilométeres területen rajzolódott ki, amely több mint másfélszer nagyobb, mint a new yorki Central Park mérete. A Hyundai ezzel bekerült a Guinness Rekordok Könyvébe is, hiszen megalkotta a világ legnagyobb guminyommal alkotott képét.
„A Hyundai ügyfeleinek életre szóló partnere kíván lenni, így ez a kampány is ezen filozófiát hivatott bemutatni, amely érzelmi kapcsolatot teremt a vásárlóval, ezáltal pedig a márka jóval többé válik, mint egyszerű közlekedési eszköz” – mondja Scott Noh, a Hyundai Motor marketingvezetője. „Habár nem volt könnyű feladat a Genesis autóinkkal üzenetet küldeni az űrbe, ezzel bemutathattuk vásárlóink felé irányuló gondoskodásunkat.”
Forrás: hyundaihirek.com
vagy olvasd digitális formában!