Friss formában folytatja pályafutását a Seat legnagyobb típusa, az Alhambra erősebb és takarékosabb lett, a kínálata pedig új felszerelésekkel gazdagodott.
A Volkswagen Sharan után a testvérmodell Seat Alhambra számára is elérkezett a ráncfelvarrás ideje. A nagyméretű egyterű formája nem sokat változott: elöl új az embléma, a hűtőmaszk immár vízszintes rácsozású, hátul pedig a LED-es lámpák jelentik az újdonságot. Az utastérben a Leonból származó kormánykereket, valamint a kulcsnélküli nyitás-indításhoz tartozó startgombot találjuk.
A felszereltség új tételekkel bővült: megjelentek a legújabb infotainment egységek nagyobb érintőképernyővel, szériafelszerelés az ütközés utáni vészfékező rendszer, az opciók között pedig holttérfigyelő és adaptív lengéscsillapítás-szabályzás található. A tolóajtók továbbra is lehetnek elektromos mozgatásúak, akár a távirányítóról is szabályozható a két oldal nyitása.
A motorkínálat tagjai változatlanok, de az üzemanyag-fogyasztásuk akár 15 százalékkal csökkent. Az 1,4 literes TSI benzinmotor 150 lóerős, a 2 literes TSI teljesítménye pedig húsz lóerővel 220 lóerőre nőtt. A 2 literes TDI dízelmotor 115, 150 és 184 lóerős kivitelben készül. A leggyengébb dízel kivételével minden motorhoz elérhető a DSG sebességváltó (a két legnagyobb teljesítményűhöz széria), a középső dízelhez pedig 4Drive összkerékhajtás is kapható.
vagy olvasd digitális formában!