Nem sokkal az új Fabia alapjára épült raliautó után kombi karosszériával is elkészíti a turbós, összkerékhajtásos versenygépet a Škoda, igaz, csak egyetlen példányban.
Izgalmas koncepcióautókat készít a Škoda az idei Wörthersee melletti GTI találkozóra: a Fabia alapjára épített FUNstar pick-up prototípus után most itt a Fabia R5 raliautó kombiváltozata! A feltűnő színű tanulmányautó a versenygép karosszériaelemeit kapta meg, így a 18 colos, fehér könnyűfém kerekek, a kiszélesített kerékjáratok, a méretes légterelő és a hátul középen elhelyezett kipufogóvég is onnan lehetnek ismerősek.
Műszakilag is megegyezik a versenyautóval a Fabia R5 Combi, hiszen ugyanazzal az 1,6 literes, négyhengeres, turbós benzinmotorral szerelték, amely 280 lóerőre és 450 Nm nyomatékra képes, és ötfokozatú, szekvenciális versenyváltón át mozgatja mind a négy kereket. A szélvészgyors kombi egyedi darab marad, hiszen csupán az idei GTI találkozó látványosságának készül.
DIGITÁLIS MAGAZIN