Sportváltozat és pick-up a Daciától
Hírek, 2015. június. 22.
AS

Két különleges változat készült a Dacia-modellek alapjaira, a Sandero sportváltozata és a Duster platós kiadása azonban valószínűleg nem jut el hozzánk.

 

 

Dél-Amerikában Renault néven kaphatóak a Dacia modelljei, így a Sandero és a Duster legújabb változatai is ezzel az emblémával mutatkoztak be. A Sandero RS 2.0 pedig az első olyan Renault Sport modell, amely Európán kívül készül. A nappali menetfénnyel ellátott első lökhárítójára nagyobb légbeömlőket vágtak, a benne lévő ív az európai RS típusokat idézi. Hátul is újak a lámpák, ezen kívül a diffúzorral ellátott lökhárító és a kettős kipufogóvég kelthet feltűnést.

 

 

A Sandero csúcsmodellje a Clio RS előző generációjához áll közel, hiszen még nem turbómotort és robotváltót, hanem hagyományos szívómotort és hatfokozatú kézi sebességváltót kapott. A kétliteres, négyhengeres benzines legnagyobb teljesítménye 145 lóerő, amelyhez feszesebb felfüggesztés és hátul is tárcsafék jár, ennél többet azonban nem árultak el róla. A Sandero RS 2.0 utasterét sportülések, sportkormány, piros díszítések, valamint navigációt és automata klímát is tartalmazó felszereltség teszi egyedivé.

 

 

Még érdekesebb a Duster legújabb változata, az Oroch névre keresztelt pick-up, amely azonban nem olyan nagy meglepetés, hiszen egy évvel ezelőtt prototípusként már megmutatta a gyártó. A szériaváltozat megtartotta a Duster kabinját, így ötüléses utastér mögé került a gondosan bélelt plató. A Duster Oroch masszívabb lökhárítókat és egyedi hátsó lámpákat vonultat fel, és a tetősínek sem hiányoznak róla. A Duster pick-up nagy népszerűségre számíthat a dél-amerikai piacon, az európai kereskedésekbe azonban nagy valószínűséggel nem jut el.

 

Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár