Terepruhát kapott a Hyundai i20
Hírek, 2015. szeptember. 17.
AS

A Hyundai a Frankfurti Autószalonon mutatta be az i20 Active változatát, amely védőelemeivel és megemelt felfüggesztéseivel főleg az aktív életmódot kedvelő vásárlók körében lehet vonzó.

 

 

Az ötajtós Hyundai i20 alapjaira épülő új Active változat először az indiai piacon mutatkozott be fél évvel ezelőtt, ahol azóta is hatalmas népszerűségnek örvend, ezért csak idő kérdése volt, mikor jelenik meg az európai igényekre hangolt verzió. A 2016 elejétől kapható i20 Active 20 milliméterrel megnövelt szabad magasságával, átalakított első-hátsó lökhárítójával és az azokba épített kerek ködlámpákkal, küszöbtoldataival és fenékvédő lemezeivel egyedi, crossoveres megjelenést kapott, amelyet a nagyobb, 17 colos felnik és a tetősínek tovább erősítenek.

 


Az i20 Active belső terében visszaköszön a típus által kínált tágasság, komfort és minőség, amely az emelt üléspozícióval még kényelmesebben használható ki. Az egyedi fémpedálok és a narancssárga belső színösszeállítás mellett kizárólag ehhez a modellhez egy vadonatúj Morning kék külső színárnyalatot is kifejlesztettek. Ezen túlmenően az i20 Active megjelenésével egy időben az összes i20 rendelhető lesz TomTom LIVE navigációs csomaggal, amelyben az útvonaltervezés mellett valós idejű forgalmi, időjárási és akár sebességmérési információk is megtalálhatóak.

 


Az i20 Active bemutatásával egy időben a Hyundai a teljes i20 típuscsaládban bevezeti a vadonatúj fejlesztésű 1,0 T-GDI turbómotort. Az év végétől rendelhető háromhengeres, közvetlen benzinbefecskendezéses erőforrás kétféle teljesítményszinttel, 100 és 120 lóerős változatban lesz elérhető, amelyek magas teljesítménye ellenére takarékos üzemet és akár 4liter/100 kilométeres átlagfogyasztást is elérhetnek. A kiváló hatásfokú motor már 1 500-as fordulat mellett 172 Nm maximális nyomatékot termel, ami a takarékosság mellett dinamikus vezetési élményt sejtet.

 


Az i20 Active változata a kis turbómotor mellett elérhető 1,4-es, 100 lóerős benzines és szintén 1,4 literes, 90 lóerős dízelmotorral is. A kisautó az i10-hez és a többi i20 változathoz hasonlóan a Hyundai törökországi üzemében készül majd novembertől, a piaci bevezetés pedig várhatóan 2016 első hónapjaiban történik meg.

 

Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár