Budapesten nyílt meg az Apollo Vredestein egyik első új típusú európai márkakereskedése, amely modernebb környezetben kínálja a gumigyártó termékeit.
Új típusú márkakereskedéseket nyit Európa-szerte az Apollo Vredestein, ezek közül az egyik elsőt Budapesten nyitották meg: a Római Gumicentrum a Szentendrei úton található. A magyarországival egyszerre nyílt meg egy-egy új gumiszerviz Belgiumban, Hollandiában és Olaszországban is, a következő hónapokban pedig még több hasonló műhely átadása várható Ausztriában, Németországban, Spanyolországban és Svájcban is. A vállalat célja, hogy 2020-ra közel 800 kiemelt partnere legyen egész Európában.
– Azért indítottuk az új márkakereskedő-programot, mert szerettünk volna túllépni a hagyományos franchise-modellen, és valódi üzleti partneri kapcsolatot kialakítani azokkal a viszonteladóinkkal, akik csatlakoznak a programunkhoz – mondta el Mathias Heimann, az Apollo Vredestein elnöke a budapesti szerviz megnyitóján. A program keretében a vállalat útmutatást ad a kereskedőnek, hogyan fejlesztheti üzletét és teheti hatékonyabbá működését, míg a növekedéshez az értékesítést fokozó új eszközöket kínál. A modern, kellemes környezet az egyik ilyen eszköz.
Az Apollo Vredestein 1991 óta működik Magyarországon, itthon az egyik elsőszámú téli és négyévszakos abroncsként ismerik a márkát a prémium szegmensben, a termékei országszerte 80 kiemelt viszonteladó partnernél kaphatóak.
DIGITÁLIS MAGAZIN