A Hyundai bejelentette, hogy Genesis néven vadonatúj luxusmárkát hoz létre, amelyben a jelenlegi Genesis luxusautóval együtt hat új modell érkezik az évtized végéig.
A környezetbarát járművek és az „N” sportmárka fejlesztése mellett a Hyundai új fronton támadja konkurenseit: az igényes vásárlók új generációja számára saját prémiummárkát hoz létre Genesis néven, amely a jövőben teljes mértékben elkülönül a Hyundai kínálatától. A márka luxusmodelljeinek világpiaci sikereit kihasználva a Hyundai 2020-ig hat új Genesis modellt fog bemutatni, amelyekkel versenyre kelhet a világ legpatinásabb luxusmárkáival.
„Vásárlóinkra összpontosítva hoztuk létre az új Genesis márkát, akik okos felhasználói élményre vágynak, időt és energiát takarítva meg, praktikus innovációkkal, amik fokozzák az elégedettséget. A Genesis márka kielégíti ezeket az igényeket, az emberközpontú márkastratégia által pedig piacvezetővé válhatunk” – mondta Eui-sun Chung, a Hyundai Motor alelnöke.
Az új Genesis modellek kiváló menetdinamikával és formatervezéssel büszkélkednek majd, amelyek innovatív megoldásait tökéletesen az ügyfelek igényeire szabták. Az új modellkínálat el kívánja különíteni magát a márkaközpontú versenytársak tradicionális technológiai túlterheltségétől, helyette inkább a személyre szabott, gondtalan vásárlói élményekre kíván összpontosítani. A minden Genesis modellre jellemző vevőközpontú megközelítést folytatva az értékesítési és vevőszolgálati csapat gyors és figyelmes kiszolgálást nyújt a vásárlók igényei szerint.
A Hyundaiból kiváló Genesis márka kiemelését és elkülönülését önálló márkaarculat, embléma, modellnév-struktúra és vevőszolgálat alapításával hozzák létre. Az új Genesis modellek új, a jelenlegi Genesis modellen elhelyezett embléma átdolgozott, szárny alakú változatát kapják, amely még tovább emeli a megjelenést. Az embléma lényegében egy közös családdá köti össze a Genesis luxusmodelljeit. A Genesis márka teljesen új alfanumerikus elnevezési struktúrát kap, ahol a név első „G” betűje állandó utalás a Genesisre, a 80, 70 szám jelzi az adott modell kategóriáját.
„A Genesis modellek technológiai innovációt, kiváló menetdinamikát és luxust kínálnak a vásárlóknak” – mondta Woong-Chul Yang, a Hyundai Motor fejlesztőközpontjának alelnöke. „Minden Genesis modellt úgy alkotunk meg, hogy a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt, így a keletkező autó felesleges terhek nélkül tökéletesen megfelel az igényeiknek.”
Az új Genesis márka modelljeinek elkülönült és eltérő formájának kidolgozásához a Hyundai Motor megalkotta a Presztízs Forma Részleget. 2016 közepétől a korábban az Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT és Skoda márkák formáiért felelős Luc Donckerwolke a Hyundai Motor Formatervezési Központjának vezetőjeként vezeti majd ezt a osztályt. Az új Presztízs Forma Részleg munkáját Peter Schreyer felügyeli, aki a Hyundai Motor Group Formatervezési Részlegének elnökeként felelős a csoport márkáinak formáiért.
„A Genesis márkájú autók formajegyeinek megalkotásakor a magabiztosságból és az eredetiségből indultunk ki, nagyon vonzó termékeket alkotva ezzel, amelyek új varázsát innovatív stílussal és arányokkal teremtettük meg.” - mondta Peter Schreyer
Az új kezdeteket is jelentő Genesis név új értékre és normákra is utal, amit a márka a globális luxusautó-piacra kíván bevezetni. A kezdetben a koreai, kínai, észak-amerikai és közel-keleti luxusautó-piacra bevezetésre kerülő Genesis márka a modellpaletta növekedésével és erősödésével Európába és Ázsia más részeire is eljut majd.
A Genesis első igazi típusa az Equus nyomdokaiba lépő új luxusautó decemberben debütál, EQ900 elnevezésével pedig visszautal az előző két generációra, a jelenleg még Hyundai márkanév alatt kapható Genesis modellt pedig a jövőben G80 néven folytatja majd pályafutását.
Forrás: hyundaihirek.com


