Rajzokon a Hyundai luxusmárkájának első modellje
Hírek, 2015. november. 14.
AS

A Hyundai Motor nyilvánosságra hozta kínálatának csúcsát képviselő G90 luxuslimuzin első rajzait, amely az új Genesis prémiummárka formanyelvét és jövőbeli irányzatát képviseli.

 


Miután a Hyundai legutóbbi sajtóeseményén egy vékony lepel alatt már megmutatták a vadonatúj Genesis luxusmárka első szériamodelljét, a Hyundai most két rajzot tett közzé a Hyundai Equus nyomdokaiba lépő új G90 limuzinjáról, amelyet Dél-Koreában EQ900 néven árusítanak majd.


„A Genesis G90 új limuzinja a luxus új dimenzióját hozza el vásárlóinknak” – mondta Woong-Chul Yang, a Hyundai Motor fejlesztőközpontjának alelnöke. „A G90 a Genesis márka csúcsát képviseli és bemutatja, hogy az emberközpontú értékek révén hogyan tesszük valóban elégedettekké ügyfeleinket az autóbirtoklás minden területén.”


A Genesis márka zászlóshajójaként a G90 mindazt a változást és innovációt képviseli, ami megkülönbözteti a Genesis márkát. Emberközpontú technológiáját kiváló vezetési dinamizmusával párosítása mellett a G90 rendelkezik a világ legjobb biztonsági rendszereivel és technológiai innovációival, így különböztetve meg magát a luxusautók piacán.


„A vásárlóink szívét kívántuk megérinteni és olyan globális formanyelvet akartunk létrehozni, amely különleges termékminőséget és érzelmeket kínál azáltal, hogy a Genesis márkát jellemző emberközpontú előnyökre koncentrál” – mondta a vállalat szóvivője.

 


A G90 emellett megjeleníti a jövőben a Genesis márkára jellemző „Atletikus Elegancia” formanyelvet, amely az újonnan megalakult Presztízs Dizájn Részleg segítségével méltóságteljessé és elegánssá teszik a G90 jelentős méreteit. A méretes hűtőmaszk és a kifinomult fényszórók a Genesis emblémával megkoronázva az autó jövőbeli dinamikus karakterét erősíti. A karosszéria teljes hosszán, egészen a hosszú és agilis hátsó lámpatestig végigfutó oldaldomborítás teszi teljessé a G90 eleganciáját.


A G90/EQ900 háromféle motorral lesz kapható, amelyek mindegyikét a Hyundai fejlesztette. Az előd Equusban kapható 3,8 literes V6 és az 5,0 literes V8-as erőforrás mellett egy vadonatúj, 3,3 literes V6-os és turbófeltöltéses benzinmotor jelenti az újdonságot, amelynek teljesítménye 370 lóerő, maximális nyomatéka pedig 510 Nm.


A nagy szakítószilárdságú acélok felhasználási arányának 51,7 százalékosra növelésével az G90 a korábbiaknál stabilabb és biztonságosabb lett. A vállalat szerint növelték az autó ellenálló képességét a külső behatások, így a karosszéria csavarodási és hajlítási ellenállása 180 százalékkal mint a korábbi Equus modellé, amelyben nagy szerepe van annak is, hogy a karosszéria 19 kulcsfontosságú területén alkalmaztak forradalmi, 900 fokos forró préselési technológiát.

 


A Genesis EQ900 az elődhöz hasonlóan kétféle karosszériával készül: a normál változat 5 205 milliméteres hosszal és 3 160 milliméteres tengelytávval, míg a hosszabb Limousine változat 5 495 milliméteres hosszúsággal és 3 450 milliméteres tengelytávval rendelkezik majd.


A HVCS névre keresztelt legmodernebb futómű-technológiával felszerelt EQ900 utasai minden eddiginél kellemesebb rugózási kényelemben utazhatnak még nagy tempónál is. Albert Biermann, a márka nagyteljesítményű modelljeinek fejlesztéséért felelős alelnök szerint az új modell vezetési kényelemben túlmutat konkurensein azáltal, hogy az EQ900 a koreai útviszonyokhoz hangolták.


„Egész eddigi életemben nem mentem át annyi fekvőrendőrön, mint az elmúlt nyolc hónapban itt Koreában. És az EQ900 fejlesztése során nagyon sok ilyen buktató volt. most viszont számomra az EQ900 a fekvőrendőrök mestere!” – mondta Biermann, majd hozzátette: „Az EQ900 kényelmi szintje meghaladja a legtöbb sikeres konkurensét is.”


A Genesis G90 lesz az első olyan helyi előállítású koreai modell, amelyet felszerelnek az autonóm utazást elősegítő országúti vezetéstámogató rendszerrel. Ezt bekapcsolva a vezetőnek nincs szüksége kormányozni, vagy bármilyen módon beleavatkozni az autó haladásába, hiszen az automatikusan működik, beállítja pl. a biztonságos követési távolságot az előtte haladótól. A továbbfejlesztett hátsó jelzőrendszernek köszönhetően a rendszer a hátulról érkező veszélyt is képes felismerni és reagálni. Az autó természetesen megkapja az összes létező biztonsági asszisztenst, mint pl. a holttérfigyelő, vagy az ütközésmegelőző rendszert is.

 


Belül sokat dolgoztak az új rendszerű „ERGO” üléseken, amelyek a legjobb vezetési pozíciót képesek kínálni, miközben számos relaxációs funkciót is nyújthat az utasok számára. Az „Első osztályú VIP ülések” a könyöktámasz egyik kapcsolójának megnyomásával állíthatóak relaxációs, olvasási vagy filmnézési pozíciókba. Ezen EGO ülésrendszer kényelmi és gerincvédelmi rendszerét a német Aktion Gesunder Rücken civil csoport is akkreditálta.


Az új Genesis EQ900 december 9-én mutatkozik be Dél-Koreában, majd ezt követően várhatóan a New Yorki Autószalonon debütál Amerikában.


Forrás: hyundaihirek.com

A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár