Egyszerre négyféle kivitelben mutatta be a Fiesta vadonatúj generációját a Ford, a népszerű kisautónak sportos, elegáns és szabadidős változata is lesz.
1976-ban, éppen negyven évvel ezelőtt mutatkozott be a Ford kisautójának első generációja, és az eltelt évtizedek alatt a Fiesta az európai piac egyik legkedveltebb típusává lépett elő. A most leleplezett legújabb széria pedig még szélesebb vevőkör számára lehet vonzó azzal, hogy újabb, divatosabb kivitelekben is elérhetővé válik.
Az ötajtós Ka+ bemutatása után a Fiesta valamivel nagyobb és értékesebb lesz a korábbinál, ennek megfelelően alakították ki a felszereltségi szinteket, amelyek a Ford nagyobb modelljeiből ismerősek. A Titanium egy jól felszerelt modell lesz, a Vignale pedig ennél is elegánsabb, különlegesen extrázott kivitelnek ígérkezik. Az ST Line képviseli a sportos vonalat az igazán erős ST megérkezéséig, az új Active pedig fényezetlen védőburkolataival a szabadidős modell lesz a választékban.
Belül is megmutatta a Fiesta új generációját a Ford. A kisautó teljesen új, karcsúbb műszerfalat kapott, ahol a korábbi középkonzol helyét nagyméretű, 8 colos érintőképernyő veszi át a Ford legújabb SYNC3 infotainment rendszerével, és a kategóriában elsőként B&O PLAY prémium hifi is lehet a fedélzeten. Az opciók között adaptív tempomatot, sávtartót, parkoló asszisztenst, szélvédőfűtést és fűthető kormánykereket is találunk.
A Fiesta továbbra is megkapja az 1 literes Ecoboost erőforrást 100, 125 és 140 lóerővel. A háromhengeres turbós motorról elárulták, hogy ebben a méretben elsőként a Ford alkalmaz majd hengerlekapcsolási technikát a fogyasztás további csökkentése érdekében. Az alapmodellt egy vadonatúj 1,1 literes, 70 és 85 lóerős háromhengeres, benzines szívómotorral adják, és az 1,5 literes turbódízel is megtalálható lesz 85 és 120 lóerővel.

