A nők igazi igényeit keresi a Skoda
Hír, 2017. február. 20.
Auto2

Úton önmagamhoz címmel indított a Škoda itthon egyedülállónak számító kezdeményezést, amelynek során arra keresi a választ, milyen autóra vágynak igazából a nők. Nem rózsaszínre, az biztos.

 

 

A női autók kicsik, aranyosak, és lehetőleg rózsaszínek – máig tartja magát ez az elavult nézet, pedig régen túl vagyunk már azon, hogy a nők valóban ilyen autóra vágyjanak. Az új modellek jelentős részét nők veszik és használják, de többnyire férfiak tervezik, akik megpróbálják kitalálni, mire lehet szükségük a hölgyeknek. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne megkérdezni őket! A Škoda magyarországi forgalmazója ezt elősegítő kezdeményezést indított.

 

 

Miért éppen a Škoda? A Volkswagen-csoport cseh márkája mára eljutott oda, hogy évente több mint egymillió autót gyárt, a típusait szeretik, veszik, használják a vevők, akik a piacon a leghűségesebbek közé tartoznak. A márka, amelynek egyik legnagyobb értéke a mindennapi használhatósága, rendszeresen végez vásárlói felméréseket, de most különösen azt keresik, mire vágynak a női vevők. Nem állnak be a sorba, hogy a sokadik színes, divatos különkiadással álljanak elő, hanem a valódi igényekre kíváncsiak.

 

 

Ennek elősegítésére készítettek egy rövidfilm-sorozatot, amit egy elég zavarba ejtő reklámfilm vezet fel. A sorozat részeiben Ábel Anita a nők sokszínűségét mutatja be, olyan hölgyeket, akik az élet egyszerre több területén is helyt állnak, közben pedig az is kiderül, milyen a nekik való autó. A kampány részeként a Škoda arra is figyel, hogy a kereskedései mindegyikében legyen női értékesítő, akit a női vevők közvetlenül is megkereshetnek kérdéseikkel a www.utononmagamhoz.hu oldalon, ahol a rövidfilmek is láthatók.

Ha hozzá szeretnél szólni a cikkhez, jelentkezz be!
Ha még nincs nálunk felhasználóneved, regisztrálj egyet!
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár