Megjelent a Peugeot 2008 második generációja, ami egyenesen a kategória legnagyobbjai közé kerül, a formája a karom formájú menetfényekkel és a hármas osztású hátsó lámpákkal a 3008-at idézi.
A mérete jóval nagyobb lett az elődjénél, a hossza 14 centivel 4,3 méteresre, a tengelytávja 11 centivel 2,65 méteresre nőtt, a korábbinál három centivel szélesebb és kettővel alacsonyabb karosszéria arányosabb formájú. A csomagtér mérete a padló alatti rekesszel együtt 434 liter, ami szintén előrelépés a korábbi 350-ről.
Az utastérben megtalálni az újabb Peugeot-kból ismerős kis kormánykereket, felette a műszeregységgel, amit színes képernyő is helyettesíthet. A középkonzol tetején lévő érintőképernyő alapból 7 colos, de akár 10 colos, nagyfelbontású kijelző is lehet, az okostelefon-tükrözés, a 4 USB csatlakozó és a Focal hifi sem hiányzik.
Az új 2008 ugyanarra az alapra épül, mint a DS 3 Crossback, az Opel Corsa és a Peugeot 208, és azokhoz hasonlóan tisztán elektromos hajtású változat is lesz belőle. Az e-2008 motorja 136 lóerős és 260 Nm a legnagyobb nyomatéka rögtön az indulástól, a padlóba épített 50 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 310 kilométert képes megtenni.
A 2008-ból benzines és dízelmotoros változat is lesz, az előbbi 1,2 literes, turbós háromhengeres 100, 130 vagy 155 lóerővel, az utóbbi pedig az 1,5 literes négyhengeres 100 vagy 130 lóerővel. A középső benzineshez opció, a nagyobb teljesítményű motorokhoz pedig széria a nyolcfokozatú automata váltó.
DIGITÁLIS MAGAZIN