Bemutatkozott a BMW X6 harmadik generációja, ami még nagyobb lett az elődjénél, érdekessége a megvilágított hűtőmaszk.
A hossza 2,5 centivel 4,94 méterre, a szélessége két méterre, a tengelytávja 2,98 méteresre nőtt, a csomagtartója 580 literes és 1530 literesre bővíthető. A műszaki alapját legújabb X5 adja, de attól eltérő formát kapott, lézeres adaptív fényszóróval és L-alakú, széles hátsó lámpákkal. Újdonsága még a vese alakú hűtőmaszk, ami háttérvilágítást kapott, ez nyitáskor és záráskor aktiválódik, de menet közben is lehet kapcsolni.
A kínálat kétféle benzines és kétféle dízelmotorból ál. Az xDrive40i háromliteres hathengerese 340 lóerős, az M50i-ben a 4,4 literes V8-as 530 lóerőre és 750 Nm nyomatékra képes, ezzel 4,3 másodperc alatt gyorsul százra. A dízelek közül az egyik az xDrive30d 265 lóerővel, a másik pedig az M50d kereken 400 lóerővel. Széria a nyolcfokozatú automata váltó és az összkerékhajtás, de akár adaptív futómű, hátsókerék-kormányzás és légrugózás is kerülhet alá.
A berendezés ismerős lehet a legújabb X5-ből, ahol a számlapokat 12,3 colos képernyő vetíti, ugyanekkora a központi érintőképernyő, ezen kívül üvegből készült váltógomb, Bowers & Wilkins hifi és részben önvezető rendszer is elérhető.


