Plug-in hibriddel újult meg a Renault Megane
Hírek, 2020. március. 7.
AS

A formáját csak finoman változtatták meg, a francia márka középkategóriás autójának újdonsága a Capturban bemutatott konnektorról tölthető hibrid hajtás.

 

 


A 2015-ben bemutatott jelenlegi modell formája nem sokat változott, újak az akár teljesen LED-es fényszórók és a hátsó lámpák, a műszerfalra naprakész kijelzők kerültek. A kormánykerék mögött 10,2 colos képernyő mutathatja a műszereket, a középkonzolra 9,3 colos érintőképernyő kerülhet, és a klímaberendezésnek is újak a kapcsolói.

 

 

 

 

 

 

A Captur után a Megane is megkapta a Renault új hibrid hajtását, méghozzá rögtön a konnektorról tölthető változatot. Az 1,6 literes benzinmotorból és elektromotorból álló E-Tech rendszer 160 lóerős, és a 9,8 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromosan.

 

 

 


A motorkínálat többi része keveset változott, az 1,33 literes négyhengeres benzines a 115, 140 és 160 lóerős változat mellé elérhető lett egy takarékos, 100 lóerős kivitelben, az év végén pedig a háromhengeres 1.0 TCe is bekerül az autóba 120 lóerővel. Az 1,5 literes turbódízel 95 és 115 lóerővel kérhető. A kínálat része maradt a Megane RS, amelynek immár minden változata 300 lóerővel kapja meg az 1,8 literes benzinmotort.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin

Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár