A formáját csak finoman változtatták meg, a francia márka középkategóriás autójának újdonsága a Capturban bemutatott konnektorról tölthető hibrid hajtás.
A 2015-ben bemutatott jelenlegi modell formája nem sokat változott, újak az akár teljesen LED-es fényszórók és a hátsó lámpák, a műszerfalra naprakész kijelzők kerültek. A kormánykerék mögött 10,2 colos képernyő mutathatja a műszereket, a középkonzolra 9,3 colos érintőképernyő kerülhet, és a klímaberendezésnek is újak a kapcsolói.
A Captur után a Megane is megkapta a Renault új hibrid hajtását, méghozzá rögtön a konnektorról tölthető változatot. Az 1,6 literes benzinmotorból és elektromotorból álló E-Tech rendszer 160 lóerős, és a 9,8 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromosan.
A motorkínálat többi része keveset változott, az 1,33 literes négyhengeres benzines a 115, 140 és 160 lóerős változat mellé elérhető lett egy takarékos, 100 lóerős kivitelben, az év végén pedig a háromhengeres 1.0 TCe is bekerül az autóba 120 lóerővel. Az 1,5 literes turbódízel 95 és 115 lóerővel kérhető. A kínálat része maradt a Megane RS, amelynek immár minden változata 300 lóerővel kapja meg az 1,8 literes benzinmotort.
vagy olvasd digitális formában!